Conferinţe
DESPRE EVENIMENT

Intr-un secol in care modul “repede-nainte” este singurul mod in care putem exista pe piata, tehnologia a devenit cel mai important instrument de transmitere a mesajelor catre clientii nostril. Dar cum putem automatiza eficient activitatile de marketing fara sa pierdem contactul cu clientii?
 
Specialisti in marketing automation si digital transformation vor fi alaturi de noi sa ne impartaseasca o perspective mai tehnica a marketingului. Daca perioada marketingului 2.0 a trecut, iar Marketing 3.0 s-a definit ca fiind “era marketingului digital”, va propunem sa definim impreuna ce inseamna Marketing 4.0 in termeni tehnologici  - poate fi marketing automation, social relationship management sau pur si simplu o mai buna profilare a grupului tinta.

In acest context, Business Magazin organizeaza o noua intalnire a Clubului BM in cadrul careia vor fi dezbatute cele mai interesante subiecte legate de Marketingul 4.0.

Despre Club Business Magazin

Clubul BUSINESS Magazin este un eveniment cu frecventa lunara, la care participa un numar restrans de invitati.

Evenimentul consta intr-o intalnire intre 4-6 dintre cei mai reprezentativi membri ai comunitatii de business implicati intr-un anumit domeniu si dezbaterea unor teme de interes, in prezenta unui public de 40-50 de persoane.

Intalnirile sunt moderate de un redactor specializat BUSINESS Magazin si au loc seara, intr-un cadru informal, ce permite schimbul de idei, impartasirea experientelor si networking-ul.

Subiectul dezbaterii este stabilit inainte de fiecare editie in parte in functie de subiectele “fierbinti” din fiecare perioada.

Concluziile discutiilor purtate sunt reflectate editorial in urmatoarea editie BUSINESS Magazin.