Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTNER BRONZE PARTNER PARTENER BRONZE PARTNER PARTNER PARTENER PARTNER PARTENER
Share event
AGENDĂ

Agendă

 

9.30- 10.00     Înregistrarea participanţilor & Welcome Coffee

 

10.00- 10.10   Opening speech: Cristian Hostiuc, director editorial, Ziarul Financiar

 

 

10.10-11.30         Panel 1

Moderator: Cristina Roşca

Speakeri:

  • Mircea Turdean, Director General , Farmec
  • Tia Ghinea, director marketing, Altex
  • Cristina Miclea, Director de marketing, Albalact
  • Remus Crăciun, Director General, Ecopack
  • Gabriela Munteanu, Director de Marketing , Kandia Dulce
  • Ciprian Istrate, VP of Consumer Solutions, Bitdefender
  • Răzvan Stoicescu, Partener, Muşat şi Asociaţii
  • Corina Savin, Media Manager Unilever South Central Europe, Unilever

 

Teme de discuţie:

·         Care sunt elementele pe care un brand trebuie sa le aibă pentru a aspira la un statut global?

·         Ce transformă un brand local într-unul internaţional?

·         Cum îl convingi pe un consumator local să renunţe la un brand internaţional pentru a opta pentru un nume românesc?

·         În ce domenii duce lipsă România de branduri locale? Ce industrii sunt deja saturate cu astfel de branduri?

·         De ce companii international precum Kandia Dulce sau Unilever au pastrat in portofoliu branduri precum Rom si Dero cu istoric de zeci de ani fiecare. Ce alte branduri locale au fost păstrate şi la ce s-a renunţat?   

 

11:30 – 11:45 Coffee Break

 

11.45-13.00         Panel 2

Moderator: Cristina Roşca

Speakeri:

 

 

Teme de discuţie:

·         Care sunt elementele pe care un brand trebuie sa le aibă pentru a aspira la un statut global?

·         Ce transformă un brand local într-unul internaţional?

·         Cum îl convingi pe un consumator local să renunţe la un brand internaţional pentru a opta pentru un nume românesc?

·         În ce domenii duce lipsă România de branduri locale? Ce industrii sunt deja saturate cu astfel de branduri?

·         De ce companii international precum Kandia Dulce sau Unilever au pastrat in portofoliu branduri precum Rom si Dero cu istoric de zeci de ani fiecare. Ce alte branduri locale au fost păstrate şi la ce s-a renunţat?   

 

13.00 -14.30 Lunch&Networking