Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTNER BRONZE PARTNER PARTENER BRONZE PARTNER PARTNER PARTENER PARTNER PARTENER
Share event
TEME DE DISCUŢIE

ZIARUL FINANCIAR vă invită la Conferinţa "Branduri Româneşti" pentru a dezbate următoarele teme:

•Ce transformă un brand local într-unul internaţional?
 
•Care sunt elementele pe care un brand trebuie sa le aibă pentru a aspira la un statut global?
 

•Cum îl convingi pe un consumator local să renunţe la un brand internaţional pentru a opta pentru un nume românesc?

•Care sunt astăzi cele mai puternice branduri româneşti şi de ce. 

•Din ce industrie ar putea apărea o nouă „Dacia” pentru România?

•Cât de importantă este promovarea pentru un brand? Când trebuie pariat pe promovare: la început, în momentul în care brandul este matur sau pe tot parcursul vieţii?

•Cât costă şi cât durează să construieşti un brand? Care a fost brandul cu cel mai rapid succes şi cu cel mai lung?

 

•În ce domenii duce lipsă România de branduri locale? Ce industrii sunt deja saturate cu astfel de branduri?

•Ce branduri a pierdut Romania – Aro,  SuperCristal, Norvea – şi ce mai poate învia?

•De ce Arcelik a păstrat brandul Arctic, însă Electrolux a renunţat la Samus? Ce alte branduri locale au fost păstrate şi la ce s-a renunţat?