-
Director Executiv Resurse Umane, Telekom Romania
Cu aproape 20 de ani petrecuţi în poziţii de management executiv de resurse umane, Carmen Dumitrache este un profesionist cu experienţă într-o gamă largă de industrii precum cea de tehnologie şi IT, consultanţă şi externalizare, medicală, dar şi în domeniul ONG. Deţine abilităţi valoroase în ceea ce priveşte managementul de echipe şi proiecte locate în mai multe ţări. Carmen este licenţiată în medicină şi deţine un MBA Româno-Canadian în marketing. Şi-a completat constant educaţia formală participând regulat la cursuri pe parcursul întregii sale cariere. -
Director Tenant Services, Colliers International
„George Didoiu are o o experienta de peste 13 ani in real estate. In calitate de Director Asociat in cadrul departamentului de birouri al companiei de consultanta imobiliara Colliers International, George a consiliat tranzactii de inchiriere cu o suprafata totala de aproape 65.000 mp. Inainte de a se alatura echipei Colliers, George a fost Director de Expansiune Regionala la LIDL Romania si a gestionat 10 proprietati LIDL (inclusiv 6 santiere de constructii).”
-
CEO, SmartDreamers
Adrian Daniel Cernat este CEO şi co-founder al SmartDreamers, soluţie software de Recruitment Marketing Automation utilizată de către companii enterprise sau in crestere accelerata. Lansată în 2014, SmartDreamers are în prezent operaţiuni în Europa, Statele Unite şi Singapore, fiind utilizată de către companii precum UiPath, Genpact, Orange, Eaton, Vodafone şi alţi jucători globali.
-
Profesor asociat, ASEBUSS
Simona este un expert reputat in domeniul resurselor umane. De 17 ani Profesor asociat in cadrul ASEBUSS, este apreciata pentru gradul mare de aplicabilitate a sesiunilor de resurse umane adresate managerilor din firme multinationale sau antreprenoriale, din programele MBA si Executive MBA.
Dupa o experienta de13 ani ca Director de resurse umane in cel mai mare Grup de firme din agribusiness-ul romanesc, Simona se reintoarce in consultanta in HR din luna aprilie a acestui an. Acest pas vine din dorinta de a contribui la cresterea performantei companiilor care activeaza pe piata locala si il va face alaturi de echipa Stein & Partner (jucator important in piata de executive search si dezvoltare organizationala din Europa Centrala si de Est).
-
Chief Human Resource Officer, Cegeka
Andra comes with more than 18 years’ experience in HR field, acting as business partner to middle and senior management and with proven experience in building teams, in high performing multinational companies.
She started her journey within a Big4 environment, whereto she built and consolidated the HR functional expertise and got in-depth business understanding. She joined Cegeka in December 2018 and her plan is to continue the journey to become a better HR trusted advisor and to add higher value to her clients and stakeholders.
Andra graduated from Bucharest University, Faculty of Journalism in 1998 and has a HRM certification in Human Resources Management with ASEBUSS.
-
Avocat Colaborator Coordonator, Popovici Niţu Stoica & Asociaţii
-
Head of Human Resources, Brinel, Consilier de Dezvoltare Personala prin Munca Biografică (Biography Work)
Daniela Pipaş, are o experienta de peste 10 ani in industria IT este Head of Human Resources la BRINEL. In urma cu 5 ani a urmat un curs de specializare acreditat in Olanda in Munca Biografica si de 3 ani profeseaza ca si Consilier de Dezvoltare Personala.
BRINEL este o companie fondata acum 28 ani de catre antreprenorul roman Marcel Borodi. Azi, BRINEL este in Topul Companiilor de IT&C performand ca si furnizor si Integrator de Servicii si Solutii IT complexe catre peste 700 de clienti multumiti. Realizarile BRINEL sunt construite alaturi de cei 130 de angajati cu performante deosebite cu peste 650 de certificari si cu un portofoliu vast de peste 40 de competente recunoscute de catre cei mai mari producatorii de software si hardware la nivel mondial.
Munca Biografica oferta procese de cunoastere a naturii complexe a fiintei umane si are o aplicabilitate foarte vasta.
Pentru companii, cateva din abordarile in care Munca Biografica are un impact major au legatura cu:
- dezvoltarea comunicarii si empatiei intre membrii unei echipe;
- dezvoltarea prezentei si asumarea rolului intr-o echipa;
- crearea unei legaturi vii intre valorile unei companii si valorile personale ale angajatilor.
-
Managing Director, Teilor Fine Jewellery
.
-
Sales & Public Speaking Trainer, SELFTRUST Academy
Andrei Dunuţă antreneaza de peste 6 ani Top Performers pentru discursuri puternice si relevante. Specializat în cursuri tematice şi practice de vorbit în public, Andrei este creatorul conceptului "SPEAKINGS powered by Selftrust Academy" – primul show de public speaking din România. Pana acum, au fost organizate 3 editii SPEAKINGS cu şi despre oameni din HR, dar si o Cupa Corporate, cu 23 de companii de top din Romania.
De asemenea, Andrei este, de peste 5 ani, promotorul SPEAKINGS si in mediul corporate, pentru people engagement si training neconventional. Se ocupă personal de fiecare speaker pentru ca acestia sa spuna un NU hotarat discursurilor plictisitoare. Ingredientele cheie ale lui Andrei pentru un proiect de public speaking & presentation skills? Abordarea autentică şi personalizată prin care transmite pasiunea pentru oameni si tehnici neconvenţionale de training.
-
Country Manager , Adecco Romania
Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 7.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.
Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunităţi de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie.
-
Partener, SHL Development
Mihai este Partener în cadrul SHL Development şi are un background multidisciplinar: specialist în domeniul resurselor umane, vânzări şi finanţe, precum şi experienţă la nivel de board în organizaţii financiare precum NN Group şi EFG Eurobank Group. Este pasionat de programe de leadership, gândirea sistemelor de rol şi strategiile de dezvoltare a unor echipe competitive de management.
El deţine un MBA în Managementul General de la Universitatea Central Europeană şi numeroase atestate de specializare în general management (European Centre for Executive Development, France) systemic coaching (Metasysteme, France) şi strategii de vânzări (Management Centre Europe, Belgium).
-
Solution Sales Executive HCM LoB, SAP Romania
.
-
Commercial Director & Co-Founder, BenefitOnline.ro
.
-
Director vanzari, Romanian Software
Aurelian Chitez este director de vanzari in cadrul companiei Romanian Software, avand o experienta de peste 10 ani in vanzari si promovarea de solutii software dedicate resurselor umane.
Aurelian a absolvit un program de Master in Comunicare si Relatii Internationale. Este alaturi de Romanian Software de 16 ani, timp in care a oferit solutii flexibile, adaptate companiilor din toate sectoarele de activitate.