11 aprilie 2019, Hotel Sheraton
09:00 – 09:30 Ȋnregistrarea participanţilor & Welcome Coffee
09:30 – 09:40 Opening speech Cristian Hostiuc, Director Editorial, Ziarul Financiar
Moderator: Dana Ciriperu, Redactor Sef Adjunct, Ziarul Financiar
09:40 – 11:30 Panel 1 - Cine sunt liderii economiei locale şi ce mesaj au ei pentru universul de 700.000 de companii care fac business în România?
Teme de discuţie:
- Cine sunt companiile, brandurile, oamenii care definesc prezentul de business şi cum au ajuns aici?
- Ce spun cei care au pariat pe producţie locală şi au câştigat din acest pariu?
- De ce are nevoie o companie pentru a face business în România: infrastructură, decizii rapide din partea autorităţilor, şcoli profesionale, ajutoare de stat?
- Modele de creştere: piaţa locală şi/sau export? Online şi/sau offline? Construcţie de branduri şi/sau mărci fabricate pentru alţii? Digitalizare?
- Creşterea salariilor – şansa de a atrage noi companii de top cu o valoare adăugată mai mare sau un capăt de drum pentru România?
- Ce mai poate România să le ofere investitorilor?
Speakeri:
- Cosmin Călin, Director Executiv Large Corporate, Banca Transilvania - Banca numărul 1 în România.
- Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte Romania – una dintre cele mai mari firme de consultanţă.
- Mihai Boldijar, General Manager, Grupul BOSCH Romania – Unul dintre cele mai mari grupuri din Automotive, cu trei companii în top 1000 şi cu o investiţie anunţată de peste 100 milioane euro.
- Alina Marinescu, Director General, Catena – Parte a grupului Fildas, cel mai mare jucător din retailul pharma.
- Gheorghe Răcaru, Membru în CA, Blue Air - Cel mai mare business antreprenorial din transporturi.
- Dragoş Damian, CEO, Terapia – Cel mai mare producător român de medicamente.
- Cristina Filip, Managing Partner, Filip & Company – una dintre cele mai mari case de avocatură din România.
11:30 – 13:00 Panel 2 – Cum pot creşe mai mult şi mai rapid companiile româneşti?
Teme de discuţie:
- Businessul antreprenorial românesc într-o nouă etapă de dezvoltare: merge singur sau caută variante de IPO, fond de investiţii, finanţare externă?
- Cum arată climatul legislativ, fiscal, financiar şi al pieţei muncii?
- Ce spun cei care au pariat pe producţie locală şi au câştigat din acest pariu?
- Extinderea peste hotare a brandurilor românesti. Un pariu câştigător? Cum se poate face? Cine sunt aliaţii antreprenorilor în momentul în care hotărăsc să iasă pe pieţele externe?
- Care sunt „ingredientele” ce pot creşte un business antreprenorial de la 10 la peste 100 milioane lei?
- Model de creştere pentru România: antreprenori şi multinaţionale sau antreprenori vs multinaţionale?
Speakeri:
- Mircea Turdean, CEO, Farmec – Cel mai mare producător român de pe piaţa cosmeticelor.
- Alexandru Stânean, CEO, TeraPlast Group – Unul dintre principalii jucători autohtoni de pe piaţa materialelor de construcţii.
- Florin Madar, fondator şi CEO, Temad CO – Producător şi distribuitor de materiale de construcţii cu afaceri de 180 milioane de lei.
- Mircea Vlah, CEO, Dumagas Transport – Unul dintre cei mai mare transportatori rutieri de marfă din România
- Radu Timis Jr, Director Comercial, Cris-Tim - Liderul pieţei de mezeluri, exportă circa 15% din producţia de mezeluri în mai multe ţări din Europa.
- Vlad Ardeleanu, Director General, Superbet România - Unul dintre cei mai mari operatori de jocuri de noroc din România.
Closing Remarks
13:00 – 14:00 Business Lunch & Networking