Conferinţe
INVITAT SPECIAL
Stephane Batoux
Director General, Coca-Cola HBC

Stephane Batoux, 48 de ani, absolvent al University of Kent, conduce filiala locală a gigantului din industria băuturilor răcoritoare din martie anul trecut, iar anterior, timp de mai bine de trei ani, a ocupat poziţia de director general al Danone România. Sub conducerea lui Batoux, Coca-Cola HBC România a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 435 de milioane de euro, în creştere cu 6% în euro faţă de anul precedent.
"Toate deciziile sunt importante, având în spate un argument şi o gândire responsabilă raportată la tot ce se întâmplă în jur. Într-un fel, fiecare problemă ridicată sau subiect de presă care dă tonul zilei, te ajută să îţi faci o imagine de ansamblu asupra domeniilor de interes."
Cele mai bune decizii se iau când ai încredere în oamenii tăi
În 1998 cariera lui Stephane Batoux era în plină ascensiune, ajungând în ultimii ani să conducă operaţiunile la nivel de ţară, dar şi regional a unor giganţi precum Danone şi Coca-Cola.  
" Acum 15 ani, cariera mea profesională era în plină ascensiune. De atunci am lucrat în diverse ţări, coordonând fie operaţiunile companiei pentru care lucram la nivel regional şi mai apoi din pozitii executive la nivel de ţară şi regiune.  După ani de mişcare continuă în industria bunurilor de larg consum, am ajuns să mă cunosc mai bine în raport cu profesia mea. Parcursul meu profesional a fost marcat de fiecare om pe care l-am cunoscut şi de fiecare proiect în care m-am implicat. Când rămâi cu mintea deschisă, timpul trece în avantajul tău şi vezi mai clar oportunităţile."
Francezul Stephane Batoux  spune că în ultimii ani România s-a schimbat semnificativ şi că potenţialul de creştere al ţării o face atractivă pentru dezvoltatori.
El consideră că pentru o companie cele mai bune decizii sunt luate atunci când oamenii care o conduc cunosc piaţa în care operează şi înţeleg preferinţele locale, dar şi când au încredere în propria echipă.
"România s-a schimbat semnificativ în ultimii ani. Există încă o mulţime de oportunităţi care aşteaptă a fi descoperite şi potenţialul de creştere o face atractivă pentru oricine este interesat de dezvoltare”."
 "În urmă cu 15 ani, România era în plină schimbare, fiind în plin proces de învăţare şi adoptare a mecanismelor economiei de piaţă.  Atunci, segmentul de business prindea contur din ce în ce mai clar. Companiile mari, multinaţionalele, îşi făcuseră intrarea pe teritoriul ţării, aducând cu ele modele de business consacrate. Totuşi, cred  că, în urmă cu 15 ani, te confruntai mai puţin cu caracterul eterogen al pieţei de azi – fie că vorbim de piaţa bunurilor de larg consum sau de alte arii de business. Însă România a arătat o deschidere extrem de mare către ceea ce viitorul avea să ofere şi a oferit o piaţă de consum generoasă pentru potenţialii investitori"