Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PRINCIPAL
Share event
DESPRE EVENIMENT

Meet the Employer

Meet the Employer este o videoconferinţă săptămânală dedicată celor mai noi tendinţe din domeniul resurselor umane, văzută prin prisma celor mai dinamici angajatori din economie. Evenimentul se adresează atât candidaţilor, cât şi angajatorilor care vor să arate ce planuri de recrutare au, pentru ce roluri vor să facă angajări, ce conţine pachetul de beneficii oferit angajaţilor şi care este viitorul industriei pe care o reprezintă.
 
Meet the employer este un ”marketplace” al informaţiilor despre piaţa muncii din România, văzută prin prisma angajatorilor care caută să-şi extindă echipele şi să arate cum se diferenţiază pe piaţă.
 
Videoconferinţa este o oportunitate de promovare a politicilor de recrutare ale celor mai dinamici angajatori în faţa candidaţilor din middle şi top management şi experţi în diferite arii de activitate.
 
Piaţa muncii a suferit tranformări radicale în ultimii doi ani de criză sanitară, iar cele mai mari schimbări au fost resimiţite de către angajaţii din birouri care au fost nevoiţi să înveţe să lucreze remote.
 
Recrutarea a devenit un sport extrem pentru angajatori în ultimii ani, iar vizibilitatea în online a angajatorilor a devenit un element-cheie în găsirea celor mai buni candidaţi, care sunt mai reticenţi la schimbare, mai pretenţioşi şi mai prudenţi atunci când aleg o nouă oportunite de carieră.
 
În plus, integrarea în echipe a noilor angajaţi a devenit un coşmar pentru manageri, care trebuie să fie mult mai atenţi şi mai răbdători cu procesele de induction.
 
În acelaşi timp, burnout-ul a ieşit din sfera subiectelor tabu din organizaţii, fluctuaţia de personal creşte, iar deficitul de personal în creştere conduce la o restructurare a pachetelor salariale şi de beneficii.
 
În acest context, Business Magazin organizează seria de videoconferinţe Meet the employer, prin care îşi propune să aducă în prim plan viaţa din organizaţii, văzută prin prisma directorilor de resurse umane şi a experţilor în recrutare, pentru a facilita accesul celor mai buni candidaţi în companiile potrivite pentru ei. Câte roluri sunt scoase la concurs, care sunt joburile cu cei mai mulţi aplicanţi, cum arată o zi din viaţa unui angajat al companiei X, ce salarii şi pachete de beneficii sunt oferite, care sunt planurile de viitor ale companiei în materie de recrutare şi recompnesare a angajaţilor sunt doar câteva dintre subiectele care vor fi discutate în cadrul videoconferinţelor Meet the employer.
 

--------------------------------------------------------------------------

 

 Luminiţa Florea, Director People & Culture, Philip Morris România

Luminiţa Florea este Director People & Culture în cadrul Philip Morris România. Luminiţa are o experienţă de aproape 19 ani în Resurse Umane în diverse roluri şi în domenii foarte variate, de la telecom, la petrol & gaze, pharma şi tutun. În 2012 s-a alăturat Philip Morris România, iar din 2017 a preluat funcţia de Director People & Culture pentru ambii afiliaţi Philip Morris în România (fabrică şi entitatea comercială) şi este responsabilă, împreună cu echipa ei, de definirea şi implementarea strategiei de resurse umane. Despre cei 11 ani petrecuţi în Philip Morris România, Luminiţa spune că nu au însemnat doar a fi martor al schimbării prin care trece compania, ci şi o transformare în plan personal, o călătorie de care s-a bucurat în fiecare moment.

  

 

Philip Morris International: Construim un viitor fără fum

 

Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care  şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum, inclusiv produse care încălzesc tutunul (heat-not-burn), produse cu nicotină pentru uz oral sau produse cu vapori cu conţinut de nicotină, care sunt vândute pe pieţele din afara SUA. Din 2008, PMI a investit peste 9 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domeniile toxicologiei sistemelor preclinice, cercetării clinice şi comportamentale, cât şi studii ulterioare introducerii pe piaţă.

 

În 1993, Philip Morris International a înfiinţat prima filială în România, iar în 1997 a demarat construcţia unei fabrici de ţigarete în Otopeni. Fabrica a fost finalizată la începutul anilor 2000. În urma unei investiţii de aproape 500 de milioane USD, demarată în 2017, în fabrică a început producţia consumabilelor pentru IQOS, sistemul de încălzire a tutunului dezvoltat de PMI. Recent, a început să fabrice şi consumabile pentru dispozitivele IQOS ILUMA, lansat în Japonia şi Elveţia, şi lil SOLID 2.0, produs de compania KT&G din Coreea de Sud şi introdus de IQOS. Producţia fabricii din Otopeni este destinată atât pieţei din România, cât şi exportului în 54 de alte ţări de pe 5 continente.

 

Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unei versiuni a dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI, Platforma 1, şi a consumabilelor aferente ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP) şi a determinat că o decizie de expunere modificată este oportună pentru promovarea sănătăţii publice.

 

În 31 martie 2022, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 71 de pieţe. PMI estimează că aproximativ 12,7 milioane de adulţi din întreaga lume, cu excepţia Rusiei şi Ucrainei, au trecut deja la IQOS şi au renunţat la fumat.

 

Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi de a oferi produse şi soluţii inovatoare care urmăresc să răspundă nevoilor pacienţilor şi consumatorilor. Pentru mai multe informaţii puteţi vizita www.pmi.com  şi www.pmiscience.com.

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali