Conferinţe
DESPRE EVENIMENT

Valenţele pozitive ale lui „Made in Ro” sau cum a impulsionat pandemia apetitul pentru mărci autohtone

ZF Branduri româneşti: Valenţele pozitive ale lui „Made in Ro” sau cum a impulsionat pandemia apetitul pentru mărci autohtone
 

În ultima vreme, dar mai ales în ultimul an şi jumătate, ideea de local şi de „Made in Romania” nu doar că a căpătat valenţe pozitive, cât şi greutate! Campanii de genul „Buy local” sau orice alte iniţiative menite să susţină mediul de business autohton au avut impact pe moment, dar ce i-a convins pe oameni să cumpere în continuare aceste produse ori servicii au fost chiar ele, prin poveştile, ingredientele sau oamenii din spatele lor.


România are mărci cu istorie, cu sute de ani de experienţă, dar are şi nume noi, abia scoase din „incubator” în pandemie. Pe primele le ştiu cei mai mulţi consumatori, pe celelalte abia acum încep să le descopere. Cert e un luru, că românii nu mai sunt reticenţi la tot ce înseamnă „made in Romania”, ba din contră, brandurile internaţionale au coborât de pe piedestal pentru a face loc unor mărci autohtone.

Această tendinţă, deşi a ieşit în lumina reflectoarelor în pandemie, datează de mai multă vreme şi indică pe de-o parte o maturizare a companiilor şi o adaptare tot mai mare la tot ce se întâmplă în piaţă, dar şi o maturizare a consumatorilor care după mai bine de trei decenii de capitalism îşi întorc din nou faţa spre tot ce e local.

Şi loc de creştere şi dezvoltare există încă.
Parteneri oficiali
Parteneri oficiali