ZF Branduri româneşti: Valenţele pozitive ale lui „Made in Ro” sau cum a impulsionat pandemia apetitul pentru mărci autohtone - Teme de discuţie
- Ce schimbări de consum a adus pandemiaşi ce oportunităţi se deschid pentru brandurile româneşti? (eg. Produse pe baze de plante)
- Cand a început „made in Romania” să aibă valenţe pozitive şi ce a condus la această situaţie?
- Cum se reflectă apetitul românilor pentru produse locale la raftul magazinelor?
- Cum au resimţit producătorii orientarea românilor către branduri locale şi ce măsuri iau pentru ca această schimbare să fie una de durată?
- Orientarea consumatorilor către branduri locale ajută producătorii români pe piaţa de acasă, dar le pune probleme la export unde apare acelaşi fenomen naţionalist. Este aceasta o sabie cu două tăişuri?
- Ce trebuie să facă România pentru a-şi dubla industria alimentară, un domeniu unde cele mai multe investiţii în producţie sunt ale antreprenorilor locali?
- Cum s-a schimbat comunicarea brandurilor cu consumatorii în ultimul an şi cum arată viitorul?