DESPRE EVENIMENT
Intr-un secol in care modul “repede-nainte” este singurul mod in care putem exista pe piata, tehnologia a devenit cel mai important instrument de transmitere a mesajelor catre clientii nostril. Dar cum putem automatiza eficient activitatile de marketing fara sa pierdem contactul cu clientii?
 
Specialisti in marketing automation si digital transformation vor fi alaturi de noi sa ne impartaseasca o perspective mai tehnica a marketingului. Daca perioada marketingului 2.0 a trecut, iar Marketing 3.0 s-a definit ca fiind “era marketingului digital”, va propunem sa definim impreuna ce inseamna Marketing 4.0 in termeni tehnologici  - poate fi marketing automation, social relationship management sau pur si simplu o mai buna profilare a grupului tinta.
 
 
Află mai multe
TEME DE DISCUTIE
Puteti masura impactul de continut pentru fiecare stadiu al vanzarilor? 
Puteti conecta marketingul si vanzarile pe o singura platforma?
Doriti sa ca oamenii de vanzari sa isi imbunatateasca abilitatile prin dobandirea si a unor notiuni de marketing?
Sunteti interesat sa stiti ce cred Forrester si IDC Research despre digital?

 

 
Află mai multe