BUSINESS MAGAZIN vă invită la Club BM "Industria berii din Romania " pentru a dezbate următoarele teme:
- Care este impactul industriei berii in economie?
- Ce tendinte sunt in piata berii din perspectiva resursei umane?
- Ce investitii in unitati de productie si tehnologie se vor face in perioada urmatoare?
- De ce nu mai creşte consumul de bere total cu mai mult de 5-10% anual, cum se întâmpla cu mai mulţi ani în urmă?;
- Cât de important este brandul în industria berii? Trec consumatorii uşor de la un brand la altul?
- Cum se fidelizează consumatorii de bere?
- Ce trenduri sunt pe piaţa berii?
- Noile sortimente de bere: ce impact au pe piaţă şi când ar putea câştiga teren în faţa berii lager?;
- Berea artizanală, noul motor de creştere al industriei de bere româneşti? Mai este loc de noi branduri şi de noi producători pe piaţa berii?
- Cum pot rezista noile branduri şi micii producători într-o industrie dominată de branduri româneşti?
- Care sunt perspectivele de creştere a consumului de bere în HoReCa, în contextul în care berea la PET reprezintă peste 50% din consumul din România?
- Perspectivele de dezvoltare ale pieţei de bere: poate deveni berea locală un brand de ţară aşa cum este în Belgia sau Germania?
- Are şanse berea românească la export în ţări fără mari comunităţi de români?
- Poate deveni România un hub regional de export pentru marile companii?