TEME DE DISCUŢIE

  • Cum au ajuns idei din Romania afaceri globale? Ce afaceri poti face în economiile emergente? 
 
  • Ce piete sunt cel mai accesibile pentru antrerenorii romani? Ce trebuie sa faci ca sa te lansezi pe pietele internationale?
 
  • Ce castiga Romania de pe urma multinaţionalelor pe care le genereaza? 
 
  • Ce optiuni de finantare au companiile si start-up-urile care doresc să se extinda prin proiecte inovatoare?
 
  • Ce fel de proiecte sunt cautate de finantatori si ce criterii de evaluare au in vedere acestia atunci cand analizeaza o oportunitate de investitie?
 
  • Ce tip de proiecte au atras atentia investitorilor şi de ce?
 
  • Generatia Y a crescut intr-o perioada supranumita “living media”, fiind capabili sa acceseze orice continut, in orice timp sau loc. Cum pot ramane companiile conectate la acest argint viu demografic intr-un mediu în curs de dezvoltare dominat de conectivitate oriunde si oricand si posibilitati de alegere aproape nelimitate?
 
  • Print, Web, tableta, TV, telefon – cum putem construi strategii de crestere si cum putem folosind toate aceste dispozitive creste angajamentul consumatorilor fata de branduri?
 
  • Vanzarile online nu mai sunt un teritoriu rezervat magazinelor online IT&C sau companiilor de telecom. Toate companiile din toate industriile fac acum pasul spre acest nou canal de vanzari. Iata experienta intrarii in online a unor companii cu traditie in retailul “clasic”
 
  • Cum influenteaza digitalul business-ul in domeniul muzical? Cum putem realiza un echilibru intre streaming si download? Cum influenteaza social media vanzarile si profitul?
 
  • Cloud &Hosting- Viitorul sistemelor de operare si aplicatiilor in cloud.
 
  • Eficient vs eficace. Investim bani in campanii pe retelele sociale sau ne bazam doar pe recomandarile fanilor si clientilor nostri.