Cum au ajuns idei din Romania afaceri globale? Ce afaceri poti face în economiile emergente?
Ce piete sunt cel mai accesibile pentru antrerenorii romani? Ce trebuie sa faci ca sa te lansezi pe pietele internationale?
Ce castiga Romania de pe urma multinaţionalelor pe care le genereaza?
Ce optiuni de finantare au companiile si start-up-urile care doresc să se extinda prin proiecte inovatoare?
Ce fel de proiecte sunt cautate de finantatori si ce criterii de evaluare au in vedere acestia atunci cand analizeaza o oportunitate de investitie?
Ce tip de proiecte au atras atentia investitorilor şi de ce?
Generatia Y a crescut intr-o perioada supranumita “living media”, fiind capabili sa acceseze orice continut, in orice timp sau loc. Cum pot ramane companiile conectate la acest argint viu demografic intr-un mediu în curs de dezvoltare dominat de conectivitate oriunde si oricand si posibilitati de alegere aproape nelimitate?
Print, Web, tableta, TV, telefon – cum putem construi strategii de crestere si cum putem folosind toate aceste dispozitive creste angajamentul consumatorilor fata de branduri?
Vanzarile online nu mai sunt un teritoriu rezervat magazinelor online IT&C sau companiilor de telecom. Toate companiile din toate industriile fac acum pasul spre acest nou canal de vanzari. Iata experienta intrarii in online a unor companii cu traditie in retailul “clasic”
Cum influenteaza digitalul business-ul in domeniul muzical? Cum putem realiza un echilibru intre streaming si download? Cum influenteaza social media vanzarile si profitul?
Cloud &Hosting- Viitorul sistemelor de operare si aplicatiilor in cloud.
Eficient vs eficace. Investim bani in campanii pe retelele sociale sau ne bazam doar pe recomandarile fanilor si clientilor nostri.