TEME DE DISCUŢIE
-
Cum au ajuns idei din Romania afaceri globale? Ce afaceri poti face în economiile emergente?
-
Ce piete sunt cel mai accesibile pentru antrerenorii romani? Ce trebuie sa faci ca sa te lansezi pe pietele internationale?
-
Ce castiga Romania de pe urma multinaţionalelor pe care le genereaza?
-
Ce optiuni de finantare au companiile si start-up-urile care doresc să se extinda prin proiecte inovatoare?
-
Ce fel de proiecte sunt cautate de finantatori si ce criterii de evaluare au in vedere acestia atunci cand analizeaza o oportunitate de investitie?
-
Ce tip de proiecte au atras atentia investitorilor şi de ce?
-
Generatia Y a crescut intr-o perioada supranumita “living media”, fiind capabili sa acceseze orice continut, in orice timp sau loc. Cum pot ramane companiile conectate la acest argint viu demografic intr-un mediu în curs de dezvoltare dominat de conectivitate oriunde si oricand si posibilitati de alegere aproape nelimitate?
-
Print, Web, tableta, TV, telefon – cum putem construi strategii de crestere si cum putem folosind toate aceste dispozitive creste angajamentul consumatorilor fata de branduri?
-
Vanzarile online nu mai sunt un teritoriu rezervat magazinelor online IT&C sau companiilor de telecom. Toate companiile din toate industriile fac acum pasul spre acest nou canal de vanzari. Iata experienta intrarii in online a unor companii cu traditie in retailul “clasic”
-
Cum influenteaza digitalul business-ul in domeniul muzical? Cum putem realiza un echilibru intre streaming si download? Cum influenteaza social media vanzarile si profitul?
-
Cloud &Hosting- Viitorul sistemelor de operare si aplicatiilor in cloud.
-
Eficient vs eficace. Investim bani in campanii pe retelele sociale sau ne bazam doar pe recomandarile fanilor si clientilor nostri.