Conferinţe
TEME DE DISCUŢIE

ZIARUL FINANCIAR va invita la cea de-a II-a editie a ZF Mobilio'14 pentru a dezbate urmatoarele teme:

ZIUA I Aplicatiile mobile trend sau utilitate? Cum le monetizam?

  • Cum mai arata raportul intre Apple si ecosistemul Google in Romania? Ce platforma sa alegi ca sa ajungi la clienti?
  • Cat de mult conteaza acum in Romania aplicatiile mobile?Care sunt domeniile care inregistreaza crestere economica si unde ar trebui sa-mi concentrez investitiile?
  • Unde sa cauti finantare daca vrei sa lansezi o aplicatie? Cum procedezi daca esti o companie si ai nevoie de o aplicatie pentru smartphone sal tableta?
  • Aplicatiile mobile trend sau utilitate? Cum le monetizam?
  • Aplicatiile pentru divertisment. Unde sunt banii? Pot aplicatiile sa contribuie la crearea unor branduri sau trebuie sa le privim ca niste business-uri distincte?
  • De unde pornesti la drum cand crezi ca ai o idee de aplicatie care poate atrage clienti la nivel global, sau macar pe mai multe piete mari din Europa plus SUA?
  • Cat de mare a fost explozia tabletelor in 2013 si ce urmeaza in 2014 – mai are piata forta sa creasca si pe seama cui?Cata deschidere au producatorii locali de tablete sa pre-instaleze aplicatii ale dezvoltatorilor locali si in ce conditii?


ZIUA II: mAdvertising, mShopping, mPayments

  • Banii sau mentalitatea – ce le lipseste cel mai mult antreprenorilor romani?
  • Raspandirea accesului la  mobil a ajutat la dezvoltarea ideilor si inovatiilor. Multe tari sunt constiente ca antreprenoriatul in domeniul mobile poate spori economia, facand disponibile aptitudinile tehnice necesare talentelor innascute.  Romania este o pepiniera de idei si talente pentru Facebook, Google, Yahoo, Twitter Cum putem valorifica la maximum talentele native? Cum le putem pastra in tara?
  • De la fidelizarea clientilor on-device si online la inovatie in store si cresterea numarului de clienti din magazine mobilul a revolutionat shopping-ul online. Care sunt  cele mai recente utilizari ale mobilului  in e-commerce?
  • Banci, companii de carduri de credit, operatori pe mobil, furnizori de plati si vanzatori de tehnologie, ruleaza solutiile platilor mobile, dar in ciuda popularitatii lor aparente, adoptarea platilor mobile de catre consumatori ramane restransa. Ce urmeaza? Cum ii putem determina pe clienti sa adopte aceasta masura de plata?
  • Securitate&Intimitate&Incredere –Cum asiguram echilibrul intre protectia vizibila si cea invizibila? Ce strategii si solutii trebuie utilizate pentru a oferi un mediu mobil de incredere?