2 zile. Jucatori de top. Subiecte fierbinti. Speakeri cu experienta. Studii de caz relevante.
Perioada de teste a trecut, de unde vin banii?
- De la niste produse dedicate unei elite, smartphone-urile si tabletele au inceput sa fie accesibile si clientilor cu venituri medii si mici, piata apropiindu-se de momentul in care rata de utilizare va fi suficient de mare incat sa apara un efect viral, care sa accelereze si mai mult vanzarile
- Accesul la internet de pe mobil si utilizarea aplicatiilor mobile nu mai sunt un mit, ci incep sa fie o realitate: doi din trei utilizatori de Facebook din Romania acceseaza reteaua de pe mobil
- Unul dintre cele mai evidente semne ale adoptarii aplicatiilor si gadgeturilor mobile sunt taxiurile – in care a devenit ceva obisnuit ca soferi – tineri sau mai in varsta – sa foloseasca smartphone-uri sau tablete cu Google Android pentru a prelua comenzi. Ce alerta mai clara decat aceasta ca gadgeturile, aplicatiile si retelele de internet mobil incep sa produca schimbari in business decat privelistea Loganurilor decorate cu insemnele iOS si Android defiland prin Bucuresti?
- Migratia naturala a pietei spre smartphone-uri si tablete este accelerata atat de operatorii de telefonie mobila care au nevoie de venituri mai mari din date pentru a compensa scaderile din voce dar si de lupta frenetica pentru cota de piata intre producatorii de echipamente
- Odata ce au in mana smartphone-urile si tabletele, utilizatorii vor aplicatii sau site-uri inteligente, care sa se adapteze automat la device-ul lor, si care sa le ofere acces la divertisment, informatii sau la o metoda de comunicare cu familia, cu prieteni, cunoscuti sau autoritati. Clientii incep sa nu mai puna mana pe telefon pentru a reclama o problema ci intra pe Facebook si cauta contul companiei pentru a trimite un mesaj
-
In acest context atat departamentele de marketing, cat si agentiile de publicitate au in fata noi oportunitati si provocari in acelasi timp: pe de o parte posibilitatea de a-si „profila” cu exactitate mai mare clientii si de a le livra mesaje sau reclame de interes, dar pe de alta parte si necesitatea de a fi capabili sa gestioneze in public o comunicare directa cu clientii
În 2014, in cadrul ZF Mobilio Summit vom analiza prezentul şi vom discuta despre viitorul industriei mobile analizand în profunzime tendinţele care îl modelează.
Conferinta va aduce in prim plan date valoroase despre stadiul actual de dezvoltare al pietei locale: de la numarul de echipamente smart, la cel de conexiuni mobile la internet, pana la impactul in business pe piete precum cele de transport cu taxiul, sau la datele despre comportamentul utilizatorilor pe aceste echipamente, culese din mai multe surse relevante.
Dincolo de statistici, ZF Mobilio inseamna posibilitatea de a interactiona cu unele dintre companiile care au acumulat experienta in interactiunea cu clientii prin aplicatii mobile si mobisite-uri, si care pot dezvalui atat ce avantaje cat si ce probleme apar in aceasta noua era.
Vrei să ştii ce urmeaza in domeniul mobile? Atunci trebuie sa participi la ZF Mobilio’14