Conferinţe
DESPRE EVENIMENT

Vrei sa-ti fidelizezi clientii? Si mai ales vrei sa stii cum poti lua cele mai bune decizii in actualul context al pietei?

Business Magazin organizeaza o noua intalnire a Clubului Business Magazin  cu tema “ Cresterea loialitatii clientilor si implicit a vanzarilor prin solutiile de analiza predictiva”, in cdrul caruia  vom vorbi despre  cum poti transforma fiecare interactiune cu clientii tai intr-o experienta memorabila dar mai ales profitabila.

Solutiile de Analiza Predictiva ajuta organizatiile sa obtina cat mai mult din fiecare interactiune cu clientii lor, astfel, intr-un mod profitabil, veniturile cresc in timp ce satisfactia clientilor si loialitatea se imbunatatesc. Printr-o combinatie de analiza predictiva si avansata, analiza sociala si un management al deciziilor, companiile pot obtine o perspectiva noua asupra datelor interne si externe. Doar astfel se pot dobandi clienti ideali si fideli, se pot genera oferte de cross-sell si up-sell optime pentru a creste retentia clientilor si a imbunatati performantele de marketing.

Pornind de la aceste premise  Business Magazin si-a propus sa aduca la  masa furnizori de solutii si factori de decizie din companii pentru a discuta cum poti obtine o perspectiva noua asupra datelor cu ajutorul analizei predictive avansate, analizei sociale si nu in ultimul rand cu un management al deciziilor
 

 

Despre Club Business Magazin

 

Clubul BUSINESS Magazin este un eveniment cu frecventa lunara, la care participa un numar restrans de invitati.
Evenimentul consta intr-o intalnire intre 4-6 dintre cei mai reprezentativi membri ai comunitatii de business implicati intr-un anumit domeniu si dezbaterea unor teme de interes, in prezenta unui public de 40-50 de persoane.

Intalnirile sunt moderate de un redactor specializat BUSINESS Magazin si au loc dimineata, intr-un cadru informal, ce permite schimbul de idei, impartasirea experientelor si networking-ul.

Subiectul dezbaterii este stabilit inainte de fiecare editie in parte in functie de subiectele “fierbinti” din fiecare perioada.

Concluziile discutiilor purtate sunt reflectate editorial in urmatoarea editie BUSINESS Magazin.