Vrei sa-ti fidelizezi clientii? Si mai ales vrei sa stii cum poti lua cele mai bune decizii in actualul context al pietei?
Business Magazin organizeaza o noua intalnire a Clubului Business Magazin cu tema “ “iTelecom, servicii inteligente de comunicatii”, in cadrul caruia vom vorbi despre cum poti transforma fiecare interactiune cu clientii tai intr-o experienta memorabila dar mai ales profitabila.
Printre subiectele ce vor fi abordate in cadrul evenimentului, mentionam:
- “Service provider” sau “Services enabler”- care este reteta succesului
- Ce avantaje ofera conceptul de digitalizare a serviciilor si cum putem obtine venituri suplimentare?
- Cum putem sa le oferim experiente memorabile clientilor nostri
- Care sunt best practices in comunicatii in Europa Centrala si de Est?
- Cum poate o solutie ca Waga Market sa transforme conceptul de “servicii cloud”?
Despre Club Business Magazin
Clubul BUSINESS Magazin este un eveniment cu frecventa lunara, la care participa un numar restrans de invitati.
Evenimentul consta intr-o intalnire intre 4-6 dintre cei mai reprezentativi membri ai comunitatii de business implicati intr-un anumit domeniu si dezbaterea unor teme de interes, in prezenta unui public de 40-50 de persoane.
Intalnirile sunt moderate de un redactor specializat BUSINESS Magazin si au loc dimineata, intr-un cadru informal, ce permite schimbul de idei, impartasirea experientelor si networking-ul.
Subiectul dezbaterii este stabilit inainte de fiecare editie in parte in functie de subiectele “fierbinti” din fiecare perioada.
Concluziile discutiilor purtate sunt reflectate editorial in urmatoarea editie BUSINESS Magazin.