Cum transformă companiile viitorul prin inovaţie şi sustenabilitate?
Viitorul se construieşte cu idei curajoase şi angajamente durabile.
Evenimentul celebrează companiile care nu doar că se adaptează schimbărilor – ci le generează. Într-un context economic şi social în continuă transformare, inovaţia autentică şi responsabilitatea profundă devin fundamentele pe care se construieşte noua economie. Nu mai vorbim despre „nice to have”, ci despre strategii de business esenţiale pentru rezilienţă, reputaţie şi relevanţă.
PARTEA 1: INOVAŢIA – MOTORUL SCHIMBĂRII
Temă: „Inovaţia nu mai e opţiune, ci plan de business.”
În 2025, căutăm inovaţii autentice: produse, procese, servicii sau modele de organizare care aduc o diferenţă vizibilă în piaţă şi pot inspira întregul ecosistem de business din România.
Format: Panel cu lideri din companiile incluse în catalogul „Cele mai inovatoare companii din România” plus speakers din tech/startup-uri/industrie
Subiecte-cheie:
- Transformare digitală reală: de la buzzword la rezultate
· Ce inovaţii dezvoltă companiile din România?
· Care au fost cele mai mari obstacole în drumul de la idee la implementare?
· Cum este definită astăzi, o companie inovatoare?
· Ce au învăţat companiile care inovează în România din dezvoltarea proiectelor şi cum le-au influenţat cultura organizaţională ?
- Automatizarea proceselor şi viitorul muncii
- Inovaţia în servicii – UX, AI, personalizare
- Colaborarea între companii mari şi startup-uri
Inovaţia internă: idei din interiorul echipelor
PARTEA 2: RESPONSABILITATEA – NOUL MODEL DE LEADERSHIP
Temă: „Responsabilitatea nu e trend, ci angajament de durată.”
Ne propunem să aducem în prim-plan iniţiativele care transformă, cu adevărat, comunităţile şi viaţa oamenilor. Nu doar acţiuni punctuale, ci programe care generează impact replicabil şi cu sens.
Format: Panel cu reprezentanţi ai companiilor cu proiecte incluse din catalogul „Cât de responsabile sunt companiile din România” şi cu voci reputate din domeniu
Subiecte-cheie:
- Sustenabilitate şi impact de mediu în strategia de business
- Programe de educaţie, sănătate şi incluziune socială
- În ce domenii se implică firmele din România prin acţiuni de responsabilitate socială?
- Care sunt provocările de care se lovesc ele în implementarea proiectelor?
- Ce înseamnă o companie responsabilă în 2025?
- Care sunt lecţiile proiectelor de CSR implementate acum de companiile din România?
- Cum comunici responsabil fără greenwashing
- Măsurarea şi raportarea impactului
- ESG şi leadershipul responsabil












