După doi ani în care preţurile poliţelor RCA au funcţionat sub umbrela unei forme de plafonare…
Conferinţa ZF
Branduri Româneşti. Cum să îţi construieşti un brand puternic?
24 mai 2018
Hotel Grand Hotel Italia
Program
09:30 – 10:00 – Primirea invitaţilor
10:00 – 10:05 Cuvânt introductiv: Sorin Pislaru, redactor-şef, Ziarul Financiar
10:05 – 10:10 Cuvânt introductiv Felix Daniliuc, Executive Director Raiffeisen Bank România
10.10 – 11.30 – Povestea marilor branduri locale. Lecţii pentru noua generaţie. Rolul marcilor de origine in expansiunea pe pietele internationale.
Moderator: Sorin Pislaru, redactor-şef, Ziarul Financiar
- Paşii în construcţia unui brand. Cum faci brief-ul? Cum alegi compania de branding? Ce îi ceri? Cum te poziţionezi ca să ai maximum de câştigat?
- Cum se poate lupta un brand românesc cu nume internaţionale cu bugete pe măsură?
- Cum se pot promova şi dezvolta brandurile româneşti de produse agroalimentare?
Speakeri:
- Felix Daniliuc, Executive Director Raiffeisen Bank România
- Raul Ciurtin, fost acţionar Albalact
- Mircea Todoran, director general Mirdatod, Telemea de Ibăneşti
- Voicu Oprean, CEO & founder AROBS Transilvania Software
- Levente Szell, director general Agrosel
- Felicia Tulai, proprietar Luna Solai
11:30-12:30 Cum pot fi convinşi antreprenorii români de importanţa brandingului
Moderator: Sorin Pislaru, redactor-şef, Ziarul Financiar
- Cum poate rezista un brand local câteva zeci de ani pe piaţă? Ce măsuri de modernizare au fost luate?
- În era social media, cât de important este să comunici cu consumatorul acolo unde este el, pe Facebook, Instagram?
- De cât timp ai nevoie ca să construieşti un brand? Cât costă?
Speakeri:
- Felix Daniliuc, Executive Director Raiffeisen Bank România
- Radu Lăzăroiu, director general Borsec
- Adrian Docea, creative director Heraldist & Wondermarks
- Radu Lupaş, co-fondator Salad Box
- Marcel Borodi, CEO Net Brinel
- Cosmin Moldovan, director general Moldovan-Carmangeria Sânnicoară
12:30 – 13:30 Prânz şi networking