Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER PARTENER
Parteneri suport
Share event
TEME DE DISCUŢIE

Teme - Panelul I - Romania versus Export

• De ce preferă producătorii români de vin să vândă în România şi nu la export? E mai convenabil să fie prezenţi în HoReCa sau în retail?
• Ce ar trebui să facă România pentru a fi mai vizibilă pe pieţele externe?
• Cum îşi poate schimba România imaginea de producător de volume mari şi preţuri mici, la nivel internaţional ?
• Poate deveni vinul un ambasador al României peste graniţă? Poate fi legat brandul de ţară de vin, cum este cazul Franţei sau Republicii Moldova?
• Cât de mult contează brandul în industria vinului? Ce alte elemente joacă un rol în acest domeniu?
• Cum s-a modificat comportamentul de consum al românilor, s-au orientat către vin sau alte băuturi?
• Urmează piaţa locală modelul pieţelor mai dezvoltate unde vinul roşu este principalul motor de consum? Cum se explică noul trend din piaţă către rose si spumant?
• Branduri noi vs. branduri cu tradiţie: mai e loc de producători noi pe piaţa locală?
• Cât durează să deschizi o cramă? Cât costă?

• Ce trebuie sa faca un producator/importator (operator care pune pe piata) cu ambalajele de la sticlele de vin pe care le pune pe piata?

• Ce trebuie sa faca un operator HoReCa cu ambalajul de la sticlele de vin?
• In oglinda cu obligatiile producatorilor/celor care pun pe piata produse, vom discuta aici despre obligatiile operatorilor HoReCa cu privire la ambalajele nereutilizabile si reutilizabile.
• Exista anumite obligatii pentru care trebuie sa se pregateasca producatorii sau HoReCa?

Teme - Panelul II - România - o nouă destinţie de turism viticol

• Poate vinul să pună România pe harta turismului mondial?
• Câte crame îşi deschid porţile pentru turişti? Câte dintre acestea au şi facilităţi de cazare? Ce alte activităţi pot fi oferite la crame în afară de degustări?
• Cum poate influenţa turismul viticol imaginea şi vânzările unei crame?
• Care sunt condiţiile de păstrare şi depozitare a vinului? Este preferabilă păstrarea în pivniţe specializate? Ce vinuri au potenţial să fie păstrate şi învechite? Ce înseamnă investiţia în vin?
• Ce îi atrage pe turişti la crame? Contează vinul, facilităţile oferite sau activităţile conexe?
• Cât contează tehnologia în dezvoltarea şi creşterea producţiei? Dar în final, cum îşi pune amprenta pe gustul vinului?
• Cum au educat şi ajutat piaţa evenimentele de promovare a industriei, târgurile şi degustările? În ce măsură influenţează vânzările de vin aceste evenimente?

 

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali