ZIARUL FINANCIAR vă invită la cea de-a XII-a ediţie a HR Trends 2017 pentru a dezbate următoarele teme
Sesiunea plenară I: Cum şi-au adaptat companiile din România politica de resurse umane în funcţie de „revoluţia tehnologică” ?
- Ce joburi au fost înlocuite de aplicaţii/ sisteme IT în companiile din România?
- Cât investeşte o companie, în medie, în trainingul unui angajat pentru ca acesta să se adapteze la noile tehnologii folosite în procesele organizaţiei?
- În ce măsură este folosită tehnologia de către angajaţii din industrie şi cum a schimbat digitalizarea procesele din fabrici? Un muncitor dintr-o fabrică din România foloseşte tehnologii noi?
- Cât de mult ajută joburile în centre de servicii – mari angajatori ai ultimilor ani -dezvoltarea abilităţilor IT ale angajaţilor români?
Sesiunea plenară II: Cum a schimbat tehnologia procesele clasice de HR?
- Care sunt cel mai frecvent utilizate tehnologii/ aplicaţii/ sisteme IT de către managerii de HR din România?
- Cum s-a schimbat procesul de recrutare în ultimii ani? Cât de eficientă este recrutarea cu videoCV, prin site-urile de recrutare sau prin LinkedIn? Se aplică noile metode şi în atragerea candidaţilor pentru poziţii precum cea de operator producţie?
- Verificarea candidaţilor în social media: mit sau adevăr?
- Ce alte soluţii de HR se mai folosesc în companiile locale şi ce reduceri de costuri există datorită acestora: softuri de salarizare, fluturaş de salariu electronic, cartele de pontaj înlocuite cu aplicaţii de telefon etc.?
Workshop 1. Viitorul economiei, în mâinile unei generaţii controversate
- Angajatorii reproşează tot mai des tinerilor din generaţia digitală că nu se prezintă la interviu, schimbă joburile prea des, au aşteptări salariale nerealiste şi nu sunt bine pregătiţi.
- Ce soluţii există pentru a rezolva aceste probleme şi ce fac angajatorii pentru a atenua conflictul de mentalitate dintre generaţii?
- Cum se adaptează companiile la cerinţele tinerilor angajaţi? Când va veni sfârşitul erei cu program de muncă „de la 9 la 5”?
- Cum va arată profilul liderului din generaţia digitală? Ce atribute îl va diferenţia de restul angajaţilor?
Workshop 2. Plusurile şi minusurile aduse de tehnologie pentru piaţa muncii
- Care sunt dezavantajele care vin odată cu „gadgeturile” oferite de companie? Ar trebui să răspundă angajaţii la telefoane şi la e-mailurile de serviciu în afara programului sau nu?
- Cum sunt monitorizaţi angajaţii cărora li se permite să lucreze de acasă? Ce avantaje aduce pentru companie politica muncii de acasă?
- Ce tipuri de activităţi/ de procese vor fi/ au fost înlocuite în companii ca urmare a digitalizării?
- Ce soluţii sunt pentru instruirea angajaţilor mai vârstnici astfel încât aceştia să fie activi pe piaţa muncii în era digitalizării?