Meet the CEO Grup Renault Romania
Meet the CEO este un eveniment cu frecventa lunara, la care participa un numar de circa 20 de invitati.
Evenimentul consta in intalnirea unora dintre cei mai reprezentativi CEO ai comunitatii de business din Romania, acestia impartasind din experienta lor participantilor.
Intalnirile au ca scop schimbul de informatii, sfaturi si idei de la oameni cu experienta pe acest nivel. Intalnirile au loc seara si sunt moderate de un redactor specializat BUSINESS Magazin, intr-un cadru informal, ce permite schimbul direct de idei, impartasirea experientelor si networking-ul.
Concluziile discutiilor purtate sunt reflectate editorial in urmatoarea editie a BUSINESS Magazin.
Yves Caracatzanis CEO Grup Renault Romania
va vorbi despre : Businessul Groupe Renault Romania si toate competentele unui constructor auto.
Despre Yves Caracatzanis,
Presedinte, Director general Dacia si Director general Grup Renault Romania
Născut în 1964, la Marsilia, Yves Caracatzanis este inginer, absolvent al Ecole Centrale de Paris. Îşi începe cariera în cadrul cabinetului de consultanţă Bossard Consultants, apoi la Hewlett Packard. În 1992 vine la Renault ca şef de proiect organizare logistică. În 1995 se alătură uzinei de la Flins unde ocupă succesiv posturile de şef atelier Fabricaţie Montaj, şef de departament Vopsitorie, în 1999, şi şef serviciu Calitate, în 2002, pentru lansarea Clio 3. În 2005, devine director inginerie prototipuri vehicule al Grupului Renault. În 2008, participă la crearea diviziei supply chain (Logistică) a grupului. În 2010, devine Director Supply Chain al Grupului Renault. Din 2013, este director industrial şi supply chain pentru regiunea Eurasia.
Despre Grup Renault Romania:
Istoria recentă a Grupului Renault România a început în 1999, când Renault a cumpărat pachetul majoritar de acţiuni al Dacia de la statul român. Dacia este, din 1968, principalul constructor de automobile din România. În prezent, grupul francez deţine 99,43% din capitalul Dacia, compania trecând de-a lungul timpului printr-un amplu şi continuu proces de modernizare.
17 ani mai târziu, România, cu cei peste 16.000 de angajaţi, este a doua ţară a Grupului Renault în ceea ce priveşte efectivele şi una dintre puţinele ţări din grup care posedă toate competenţele unui constructor auto. A face parte din Grupul Renault România înseamnă a beneficia de toata gama de activităţi specifice industriei auto : studii de piaţă şi produs, design, proiectare, testare, fabricaţie, comercializare, servicii post-vânzare.
Acestea se desfăşoară la: Uzinele Dacia de la Mioveni (Uzina Vehicule, Uzina Mecanica şi Şasiuri, Direcţia Logistică, inclusiv centrul logistic Alliance International Logistic Network), Matriţe Dacia (Piteşti), centrul de design Renault Design Central Europe, Renault Technologie Roumanie (care include Centrul Tehnic Titu), direcţia comercială Renault Commercial Roumanie (inclusiv Centrul de Piese de Schimb Oarja) şi Renault Crédit International.
De-a lungul timpului s-au investit peste 2,4 miliarde de euro, ceea ce a facut din Grupul Renault România una dintre cele mai importante companii din economia românească, un angajator de referinţă, care contribuie în mod semnificativ la PIB-ul ţării şi la exporturi. Dacia este pentru al treilea an succesiv cea mai mare companie din tară după cifra de afaceri.