Prima prezenţă PepsiCo în România datează din 1966, atunci când marca Pepsi a intrat pe piaţă prin îmbuteliere în sistem de franciză. În anul 2004, PepsiCo a intrat pe piaţa românească de snackuri prin achiziţionarea liderului pieţei de chipsuri de cartofi, compania Star Foods, prezentă în România încă din 1993.
În martie 2010, odată cu achiziţionarea de către PepsiCo, la nivel global, a celor mai mari doi îmbuteliatori ai săi, business-ul de băuturi răcoritoare din România a fost preluat de la PepsiAmericas (Quadrant Amroq Beverages). Astfel, PepsiCo România devenea un business integrat, una din cele mai mari companii producătoare de produse alimentare şi băuturi răcoritoare de pe piaţă.
În România, PepsiCo deţine două divizii de producţie: una de snacks prezentă prin entitatea Star Foods EM S.R.L., şi una de băuturi prezentă prin îmbuteliatorul Quadrant Amroq Beverages S.R.L.
În portofoliul de snackuri al PepsiCo se numără branduri precum Lay’s, Doritos, Krax şi Star, iar în portofoliul de băuturi se află brandurile Pepsi, Mirinda, 7UP, Mountain Dew, Lipton, Prigat, Evervess, Gatorade şi Rockstar.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. Anul trecut, PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net. PepsiCo deţine 22 de branduri de alimente şi băuturi care generează, fiecare, peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.
Anul acesta, PepsiCo împlineşte 50 de ani de la înfiinţare, atunci când Herman Lay, CEO Frito-Lay, şi Donald M. Kendall, CEO Pepsi-Cola, şi-au strâns mâinile pentru a încheia acordul care a însemnat lansarea companiei.