România 100 ani de business. Cum trecem de la idee la business. 100 de idei să creştem
În Anul Centenar 2018 România trebuie să se uite înapoi să vadă ce a ţinut-o în viaţă şi înainte pentru a identifica factorii dezvoltare economică necesari pentru a trece pentru totdeauna la statutul de ţară dezvoltată.
Avem un drum lung în faţă. Salariile sunt la 20% faţă de Germania, una din trei locuinţe nu are canalizare şi apa, este nevoie de zeci de miliarde de euro pentru şosele şi căi ferate. Cu o creştere economică de 5-7% pe an timp de 2-3 decenii putem ajunge Vestul din urmă.
Programe precum “Romania 5%” lansat de Ziarul Financiar în 2014, când nimeni nu credea că se poate, arată astăzi, când nivelul de creştere economică este de 7%, că se poate accelera creşterea. Resurse sunt destule: umane, naturale, financiare. Cu un proiect ambiţios şi mult curaj, putem face saltul.
Clasa de business din România – companiile cu capital privat românesc, multinaţionalele, micii antreprenori sau cei pe cale să devină – sunt motorul de schimbare.
În Anul Centenar 2018, Ziarul Financiar şi clasa de business a României vor dezbate ce este nevoie pentru ca România de mâine să fie mai bună decât România de azi, ce idei şi soluţii avem pentru ca economia şi societatea românească să între pe un făgaş al construcţiei, al încrederii şi al unui viitor mai bun.
Aceste 100 idei vor fi testamentul lăsat de business-ul românesc pentru cei ce vor fi de acum peste 100 ani.
În 1918, testamentul marilor români care au realizat Unirea au fost însăşi existenţa acestei ţări în fruntariile meritate.
Astăzi avem misiunea de a ţine România împreună şi de a face din ea o ţara demnă, o ţară în care nu numai cei născuţi aici, dar şi toţi cei care vor să vina aici să le placă să muncească, să trăiască.
O ţară în care să îşi găsească fericirea.
Prin acest proiect, Ziarul Financiar şi Banca Transilvania aduce la aceeaşi masă antreprenorii României pentru a găsi soluţii şi idei comune care pot constitui o platformă de business la nivel naţional.
Mai mult decât atât, prin aceste conferinţe, Ziarul Financiar şi Banca Transilvania încearcă să popularizeze cultura de business, cultura antreprenoriala şi să îi facă cunoscuţi pe antreprenorii României – cine sunt, ce fac, unde vor să ajungă?