Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER GOLD PARTENER PRINCIPAL BRONZE PARTNER PARTENER BRONZE PARTNER BRONZE PARTNER BRONZE PARTNER
Parteneri suport
Share event
TEME DE DISCUŢIE

ZIUA 1:  Inovatie in business

The Digital Trends Changing Business Today for Tomorrow

  • Ce optiuni de finantare au companiile si start-up-urile care doresc să se extindă prin proiecte inovatoare?
  • Ce fel de proiecte sunt cautate de finantatori si ce criterii de evaluare au in vedere acestia atunci cand analizează o oportunitate de investitie?
  • Ce tip de proiecte au atras atentia investitorilor si de ce?

In the spotlight: e-Retail. Strategii. Solutii. Perspective

Situatia economica din ultimii ani a determinat multe companii sa aleaga solutii mai eficiente, cu  rezultate mai usor de masurat si care presupun costuri mai reduse, a.i multe dintre ele s-au indreptat catre online.

Acum a venit si randul marilor retaileri. Astfel, dupa reţeaua cash&carry Metro care deţine din 2012 un magazin online de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curăţenie şi protocol, care se adresează persoanelor juridice, in Aprilie 2013 Carrefour a lansat primul hypermarket online cu livrare la domiciliu pentru produse alimentare, cosmetice si de ingrijirea casei, iar Cora urmează să lanseze coradrive.ro, prin care clientul face cumpărăturile online şi le ridică apoi din magazin.

Potrivit specialistilor, urmatorii ani vor aduce o explozie a cumparaturilor online, un domeniu cu oportunitati de business imense in Romania.

  • Va deveni comertul exclusiv online?
  • Cum pot magazinele online sa castige o parte din cota de piata a magazinelor traditionale?

ZIUA 2: Digital marketing  - Don’t be left behind…!

Viitorul TV- Stai connectat! Ti se pregateste ceva.


În România nu este doar un apetit mai mare pentru televiziune, ci o schimbare şi în modul în care oamenii percep TV-ul. Oamenii vor să vadă din ce în ce mai mult conţinut video pe tabletă, pe laptop, nu numai la TV.

  • Media, marii jucatori pe piata de tehnologie si internet, toti lupta pentru un loc principal  în viitorul TV-ului. Ce urmeaza?
  • Ce schimbări dramatice sunt asteptate si  ce impact vor avea acestea asupra cum, unde si când urmăriţi emisiunile dvs preferate?
  • Cum va arata pachetul de servicii de comunicatii in viitor si cat va costa?

Mobilul –al 6-lea simt. Ce urmeaza in domeniul mobile?

  • Inovatia tehnologică şi obiceiurile de consum se schimbă atât de repede aproape imposibil să tinem pasul. Ce urmeaza in domeniul mobile ?
  • Unde este clientul dvs., ce face si la ce se gandeste? Cum poti personaliza experienţele in utilizare?
  • Modele "omnichannel"- acceseaza-ti clientii  oricand, oriunde.
  • Ce content e pretabil pentru mobil, cat de lung este drumul intre provider-operator-client final?
  • Ce tip de continut prefera userii si pentru care ar fi dispusi sa plateasca?

The Business of Social

Eficient vs eficace. Investim bani in campanii pe retelele sociale sau ne bazam doar pe recomandarile fanilor si clientilor nostri?

  • Cum masori eficienta campaniilor in social media  si  ROI-ul acestor campanii?
  • Care este plus valoarea pentru client dar si pentru brand-ul ce comanda o astfel de campanie?
  • Care sunt segmentele care inregistreaza crestere economica si unde ar trebui sa-mi concentrez investitiile?
  • Care sunt tendintele? Si cum vor afecta aceste tendinţe deciziile  si investitiile mele de azi?