Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PRINCIPAL PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT
Share event
DESPRE EVENIMENT

După "iarna finanţărilor" din 2023-2024, ecosistemul de start-up-uri tech din România se află şi în 2025 într-o situaţie relativ asemănătoare - majoritatea tranzacţiilor merg către companii bine poziţionate, cu alte finanţări la activ, în timp ce sumele direcţionate pentru noile proiecte, vitale pentru inovaţie, par că stagnează.

 

ZF IT Generation Summit 2025 îşi propune să analizeze care e situaţia finanţărilor din 2025 pentru ecosistemul local dar şi care sunt factorii care influenţează aceste evoluţii: de la dobânzile mari până la turbulenţele şi exuberanţa introduse de AI.

Summitul din acest an caută răspunsuri şi la întrebări precum - cum stimulăm volumul de noi start-up-uri? Cum spargem bariera culturală a "fricii de eşec" şi a "confortului exit-urilor timpurii"? Cum convingem profesioniştii din corporaţii că antreprenoriatul este o cale viabilă, depăşind confortul unui job tradiţional?

Ne propunem să aducem în prim plan şi antreprenori care să dezvăluie, care sunt, din perspectiva lor, greşelile pe care nu ar mai trebui să la facă niciun fondator în acest nou context de piaţă, pentru a accelera dezvoltarea şi expansiunea.

 

 

Află mai multe
TEME DE DISCUTIE

AI-ul este acum o necesitate. Dar cum diferenţiază investitorii între o "pudră de AI" aplicată superficial şi un produs cu adevărat defensiv?

Care sunt noile criterii de evaluare? Cât de mult contează calitatea modelelor de date şi cât de greu de replicat este tehnologia?

De ce 90% din investiţii sunt de tip follow-on şi doar 5% merg către pre-seed?

Cine mai finanţează inovaţia de la zero? Rolul angel investors, al crowdfunding-ului şi al celor 1-2 VC-uri active pe pre-seed.

Restructurările şi îngheţarea angajărilor din mari companii IT pot aduce un nou val de start-up-uri?

Cum stimulăm volumul de noi start-up-uri? Cum încurajăm studenţii şi tinerii profesionişti să îşi asume riscul de a construi, în loc să aleagă siguranţa unui angajator tradiţional?

De ce sunt corporaţiile din România reticente în a testa şi cumpăra soluţii de la start-up-uri locale? Cum depăşim frica de "eşecul furnizorului"?

Cum pot start-up-urile să construiască produse suficient de robuste pentru a câştiga încrederea clienţilor enterprise?

 

 

Află mai multe
Parteneri oficiali
Parteneri oficiali