Conferinţe
DESPRE EVENIMENT

ZF Mobilio - mobile e-commerce 2018 Focus on GDPR

ZF Mobilio - mobile eCommerce este evenimentul anual al ZF care analizează tendinţele şi aduce în prim plan cei mai importanţi actori din cel mai dinamic segment al industriei de eCommerce: comerţul electronic mobil.

 

Noul concept de eveniment al ZF continuă tradiţia creată de ZF Mobilio, seria de evenimente care a surprins începând cu anul 2012 explozia aplicaţiilor mobile şi a vânzării de smartphone-uri, aducând însă o concentrare unul dintre cele mai fierbinţi subiecte din industrie - comerţul mobil.

 

Concentrarea pe m-commerce răspunde noilor realităţi de pe piaţă: în 2012 când ZF lansa Mobilio, pe piaţă se vindeau mai puţin de 1 milion de smartphone-uri pe an, numărul de abonamente la internet mobil abia depăşea 4 milioane iar băncile mari abia începeau să testeze aplicaţiile mobile de internet banking.

O revoluţie a avut loc pe piaţă de atunci până acum. Anul trecut s-au vândut peste 3,6 milioane de smartphone-uri, numărul de abonamente pentru acces la internet de pe mobil este de aproape 14 milioane, traficul de pe mobil către cei mai mari jucători din comerţ tinde să treacă de 50% iar aplicaţiile mobile tind să devină principalul canal de interacţiune pentru unele bănci.

 

Mai mult, deja pe piaţă există prima soluţie comercială care transformă cu adevărat telefonul mobil într-un card bancar, iar consumul de servicii de divertisment a devenit o realitate palpabilă,, dovadă fiind şi intrarea oficială pe piaţă a unor jucători globali precum Netflix şi, cel mai recent, Spotify.

Misiunea asumată de ZF Mobilio - mobile eCommerce este aceea de a fi un eveniment de referinţă pentru industria eCommerce, care să fie un forum de dezbateri priviind viitorul, o sursă de informaţii de calitate privind stadiul de dezvoltare al pieţei şi o scenă care să aducă în prim plan cei mai mari jucători din piaţă şi start-up-urile care îşi propun să schimbe regulile din eCommerce

 

În cadrul primei ediţii sub noul concept, o atenţie specială va fi acordată noului regulament general privind protecţia datelor personale din Uniunea Europeană (General Data Protection Regulation - GDPR), care va intra în vigoare la finele lunii mai şi care ridică o serie de întreagă de provocări pentru toate companiile şi în special pentru actorii implicaţi în piaţa de eCommerce.