Ziua Publicitatii
IAA Romania, in parteneriat cu Ziarul Financiar, organizeaza “Ziua Publicitatii” , prima editie a unicului eveniment dedicat in totalitate industriei de marketing si publicitate din Romania.
Organizata sub sloganul “Publicitatea Creste Romania”, Ziua Publicitatii isi propune sa devina un cadru de dialog tripartit, profesionisti din domeniu, clienti si reprezentanti ai autoritatilor in domeniu fiind invitati sa dezbata importanta pe care industria de marketing si publicitate o are asupra economiei nationale.
Baza discutiilor va fi reprezentata de rezultatele unui studiu Deloitte, realizat in perioada mai-septembrie 2014. Materialul surprinde modul in care industria de marketing si publicitate contribuie direct la dezvoltarea economica, dar si perceptia consumatorilor si a factorilor de decizie din companiile romanesti si internationale active pe piata din Romania despre importanta publicitatii, atat ca mijloc de comunicare si informare in societate, cat si ca motor al afacerilor.
„6 din 10 romani considera ca publicitatea are un impact direct asupra vietii lor” este una din primele concluzii ale studiului Deloitte.
Pe langa prezentarea in detaliu a studiului, in cadrul evenimentului vor avea loc mese rotunde legate de impactul publicitatii asupra diverselor domenii de interes, interviuri si prezentari de pozitie ale reprezentantilor celor mai importanti actori din piata.