Conferinţe
AGENDĂ

09.00-09.30         Primirea invitaţilor & Welcome Coffee


09.30-09.40         Opening speech Ziarul Financiar

 

09.40-10.50       Panel I: Cât costă şi de cât timp ai nevoie să creezi un brand românesc şi să-l menţii pe piaţă?

 

Moderatori:

Cristian Hostiuc, Director Editorial, Ziarul Financiar

Cristina Roşca, Redactor, Ziarul Financiar

 

  • Remus Borza, Preşedinte, POLISANO / Administrator judiciar, HIDROELECTRICA

Polisano îşi desfăşoară activitatea în domeniul importului şi distribuţiei de produse farmaceutice, parafarmaceutice, cosmetice şi aparatură medicală, fiind primul grup complet integrat în domeniul medical din România. În 2013 a avut o cifră de afaceri de 326 milioane euro.

Hidroelectrica este lider în producţia de energie electrică şi principalul furnizor de servicii tehnologice necesare în Sistemul Energetic Naţional, cu o cifră de afaceri de 698 milioane euro în 2013.

  • Radu Graţian Gheţea, Preşedinte, CEC BANK

CEC face parte din Top 10 bănci comerciale locale şi a avut la sfârşitul anului 2013 active totale de 5,9 miliarde euro.

  • Liviu Stoleru, Director General şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie, CEMACON

Cemacon are peste 40 de ani de experienţă pe piaţa din România în realizarea de materiale de construcţii. În 2013, compania a avut o cifră de afaceri de 10,6 milioane euro.

  • Dragoş Sîrbu, CEO, FLANCO RETAIL

Flanco este unul dintre cei mai cunoscuţi retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice şi electrocasnice şi a avut în 2013 o cifră de afaceri de 139,5 milioane euro.

  • Alin Bâtlan, Proprietar, MUSETTE

Unul dintre puţinele branduri româneşti de încălţăminte şi accesorii vestimentare, Musette a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 10,6 milioane euro.

 

10.50-12.00       Panel II: Cum reuşesc brandurile româneşti să se menţină pe o piaţă invadată de branduri străine?

 

Moderatori:

Cristian Hostiuc, Director Editorial, Ziarul Financiar

Cristina Roşca, Redactor, Ziarul Financiar

 

  • Ovidiu Dinescu, Şef Serviciu Mărci şi Indicaţii Geografice, OSIM - Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci
  • Simona Cocoş, Director General, ZENTIVA

Zentiva este unul dintre cei mai mari producători de medicamente de pe piaţa locală, fiind parte a grupului Sanofi din luna martie 2009, ce a avut în 2013, în România, o cifră de afaceri de 187,4 milioane euro.

  • Celina Condorovici, Senior Brand Manager, ALBALACT

Albalact este unul dintre cei mai importanţi producători români de lactate. În 2013 a avut o cifră de afaceri de 95,7 milioane euro.

  • Ştefan Liuţe, Strategy Director, STORIENCE

Storience este o agenţie de branding ce are clienţi din domenii variate, de la sănătate şi servicii profesionale, până la materiale de construcţii şi retail, atât întreprinzători locali, cât şi multinaţionale.

   

12.00     Business Lunch