.
.
.
Este un executiv cu o experienţă de peste 25 de ani în vânzări, logistică, distribuţie, marketing, reorganizare şi restructurare, ocupând diferite poziţii în top management. Cu o vastă experienţă în sectorul materialelor de construcţii, de peste 20 de ani, este Directorul General al ROCA Industry HOLDINGROCK1 din ianuarie 2022, după ce anterior a ocupat funcţia de Director General şi Preşedinte CA CEMACON, din august 2010 până la finalul anului 2021. Este şi Membru CA Electroplast SA Bistriţa din ianuarie 2021.
Printre rolurile sale în companie se numără cele de: constructie si dezvoltare; reorganizare şi modernizare a companiilor din holding, cu focus pe organizaţii, procese şi tehnologie; dezvoltare şi implementare a unui model profesionist de management integrat atât în cadrul Holdingului, cât şi între acesta şi filialele sale; crestere şi dezvoltare pe termen mediu şi lung a fiecărei companii şi implicit a Holdingului.
Celina Condorovici are o experienta de sapte ani in marketing, pe care a dobandit-o in cadrul companiei Albalact, unde a venit in 2008 pe pozitia de junior brand manager.
Parcursul profesional a adus-o doar cativa ani mai tarziu pe pozitia de senior brand manager.
Avand in portofoliu doua brand-uri cu greutate ale companiei – Zuzu si Raraul, Celina a coordonat proiecte de referinta pentru Albalact: lansarea brand-ului Raraul la nivel national in 2010, rebranding-ul Zuzu in 2010, lansarea portofoliului de branza de vaci Raraul in 2012 si rebranding-ul Zuzu in 2014. A construit campanii de comunicare importante si a participat la cele mai valoroase inovatii ale companiei: gama Zuzu Bifidus Snack, lansarea bidonului de plastic cu maner si lansarea Zuzu Max – iaurtul creat special pentru barbati.
Celina a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti, specializarea Marketing, in 2004.
Simona Cocoş este directorul general al Zentiva, unul dintre cei mai mari producători de medicamente din România. A absolvit Facultatea de Chimie, specialitatea inginerie chimică, şi deţine un MBA în management şi strategie. Activează în domeniul farma din 1995, perioadă pe parcursul căreia a deţinut diverse funcţii în vânzări şi marketing, precum şi poziţii regionale în cadrul Zentiva. Din 2017 este director general al Zentiva România şi Moldova.
CEO Flanco Retail din februarie 2014, Dragoş Sîrbu are o experienţă de peste 15 ani în industria de retail electro-IT. Parcurgând, de-a lungul timpului, întregul lanţ ierarhic al acestui domeniu, de la consultant, la director de magazin, director de vânzări şi director de achiziţii, Dragoş a reuşit să câştige expertiză solidă în sectorul electro-IT, dar şi valoroase competenţe operaţionale şi de leadership. Dupa 5 ani petrecuţi la Altex şi alţi 5 ani la Credex Finanţări, în funcţia de CEO, în 2012 s-a alăturat echipei Flanco – mai întâi ca director de vânzări, apoi ca director de achiziţii. Dragoş Sîrbu este absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori.
Ştefan Liuţe este co-fondator (2012) şi director de strategie al agenţiei de branding Storience. Înainte de Storience, Ştefan a fost unul dintre fondatorii Grapefruit (1999), pe atunci o agenţie de branding şi digital, unde a fost tot director de strategie.
De-a lungul carierei sale, Ştefan a participat şi s-a implicat în procesele de rebranding şi de dezvoltare a unor companii şi branduri importante din România. Interesat de gândirea strategică în construcţia de brand, Ştefan a tradus prima carte românească despre identitatea corporatistă şi de brand, The Wolff-Olins New Guide to Identity ((2004) şi a continuat cu traducerea altei cărţi de Wally Olins, On Brand (2006).
Cu o diplomă în medicină şi una în comunicare şi relaţii publice, Ştefan Liuţe se dedică şi activităţilor educative. Din anul 2007, el predă cursul de management strategic al brandului la un masterat din cadrul Universităţii din Bucureşti.
.