Parteneri
  • Petrom
    Petrom
    PARTENER BRONZE

    OMV Petrom este cel mai mare grup petrolier din sud-estul Europei, cu activităţi în sectoarele Explorare şi Producţie, Gaze şi Energie, Rafinare şi Marketing. Grupul şi-a consolidat poziţia pe piaţa petrolieră din sudestul Europei în urma unui amplu proces de modernizare şi eficientizare, pentru a cărui implementare au fost realizate investiţii de peste 8,8 miliarde euro în ultimii opt ani.

  • GDF Suez
    GDF Suez
    GOLD PARTNER

    GDF SUEZ Energy România, cu un portofoliu de 1,4 milioane de clienţi şi 3600 de angajaţi, activează în următoarele domenii : furnizare de gaze naturale şi electricitate, distribuţie de gaze naturale, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de electricitate.

  • Rompetrol
    Rompetrol

     

  • AB Energy
    AB Energy
    BRONZE PARTNER

     

  • Alpha Bank
    Alpha Bank
    PARTENER BRONZE

    .

  • ALRO
    ALRO
    BRONZE PARTNER

  • ArcelorMittal
    ArcelorMittal
    BRONZE PARTNER

  • AZOMURES An AMEROPA Company
    AZOMURES An AMEROPA Company
    PARTENER

    Cu o istorie de peste 50 de ani, Azomureş este cel mai important producător de îngrăşăminte pentru agricultură din România, furnizând fermierilor îngrăşăminte minerale cu Azot (N) şi complexe de tip NPK.

    În primăvara anului 2012, compania Azomureş a intrat în proprietatea Ameropa Holding, unul dintre cei mai importanţi traderi de cereale şi îngrăşăminte la nivel mondial.

    În vederea creşterii capacităţilor de producţie şi totodată pentru a reduce impactul asupra mediului înconjurător, noul acţionar a început, în vara aceluiaşi an, derularea unui plan de investiţii pentru modernizarea instalaţiilor, valoarea acestora depăşind suma de 240 de milioane de euro.

    Azomureş este principalul furnizor de de îngrăşăminte pentru agricultura românească. 

  • Biris Goran
    Biris Goran
    PARTENER

  • CEZ Romania
    CEZ Romania
    PARTENER

  • Electroalfa
    Electroalfa
    BRONZE PARTNER

    Electroalfa este un renumit furnizor de echipamente electrice de joasă şi medie tensiune, echipamente de electroalimentare pentru aplicaţii speciale, confecţii metalice, proiecte la “cheie”, inclusiv parcuri fotovoltaice, şi producţie energie electrică din surse regenerabile. Electroalfa deţine 3 fabrici moderne, reprezentanţe de vânzări şi filiale de producţie în ţară, o cifră de afaceri în creştere, de aproximativ 38 milioane de euro în 2013 şi un brand puternic, solid fundamentat pe experienţa, calificările şi entuziasmul a 380 de specialişti.
    www. electroalfa.ro

  • ExxonMobil
    ExxonMobil
    BRONZE PARTNER

  • Marsh
    Marsh
    BRONZE PARTNER

    Marsh, lider mondial si local in brokerajul in asigurari si consultanta de risc, creaza parteneriate cu clientii sai pentru a identifica, inventa si implementa solutii inovatoare specifice fiecarei industrii menite a proteja afacerea clientilor si a-i ajuta sa se dezvolte.

  • MOL
    MOL
    BRONZE PARTNER

    MOL România este o subsidiară a Grupului MOL, o companie multinaţională integrată şi independentă, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Compania are operaţiuni în peste 30 de ţări, aproximativ 25.000 de angajaţi în întreaga lume, şi peste 75 de ani de experienţă în explorarea şi producţia de hidrocarburi. Cu operaţiuni de producţie în 8 ţări şi activităţi de explorare în 13 ţări, Grupul MOL controlează 4 rafinării şi două unităţi petrochimice în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania deţine o reţea de peste 2000 de staţii de alimentare în 10 ţări din Europa Centrală şi de Sud-Est, dintre care peste 200 în România. Aşa cum a stabilit în strategia sa pe termen lung “Grupul MOL 2030”, compania îşi va consolida poziţia de lider regional în domeniile considerate cheie pentru modelul său de afaceri. Extinde activitatea sa în domeniul produselor chimice în ECE şi prin transformarea operaţiunilor “tradiţionale” de vânzare de carburanţi are în plan să devină lider de piaţă pe zona serviciilor de mobilitate adresate consumatorilor finali. MOL are ca ţintă să îşi majoreze cota pe piaţa carburanţilor în ECE la 25-30%, de la nivelul actual de peste 20%, şi să se situeze între primele 25% dintre companiile din domeniu, în funcţie de profitabilitatea staţiilor.

  • Nuclearelectrica
    Nuclearelectrica
    PARTENER BRONZE

  • Siemens
    Siemens
    PARTENER BRONZE

     

  • PwC
    PwC
    PARTENER