Conferinţe
Parteneri
  • Openville Timişoara
    Openville Timişoara
    PARTENER PRINCIPAL

    Companiile IULIUS şi Atterbury Europe vor inaugura, anul acesta, prima etapă a proiectului Openville Timişoara. Acesta este primul ansamblu de tip mixt din regiune, dar şi cel mai important proiect de real estate care va fi livrat pe piaţa din România, în 2019. Totodată, Openville reprezintă cea mai mare investiţie imobiliară din vestul ţării, în valoare de peste 220 milioane de euro.

    Conceput ca un proiect cu funcţiuni de office, retail şi timp liber, care gravitează în jurul actualului Iulius Mall, Openville este un veritabil oraş în centrul Timişoarei, un district urban integrat care va deveni cel mai mare centru de afaceri, cumpărături şi divertisment din vestul ţării.

    Clădiri de birouri, un parc, concepte noi de magazine, cel mai mare centru de fitness din ţară, 12 săli de cinema, restaurante, cafenele şi săli de evenimente sunt o parte dintre elementele prin care timişorenii vor avea parte de experienţe cosmopolite.

    Proiectul a livrat pe piaţă, pâna acum, 50.000 mp de spaţii de birouri, în trei clădiri clasa A. În continuare se lucrează la extensia componentei de retail, la amenajarea unui parc şi a unui nou cinema multiplex, precum şi la clădirea care va fi cel mai înalt imobil de birouri din România (UBC 0, 155 de metri, 27 de etaje).

    Prima fază de dezvoltare a proiectului Openville Timişoara va include: 47.000 mp suplimentari de retail (118.000 mp împreună cu Iulius Mall), 50.000 mp de spaţii office în operare (clădirile UBC 1, UBC 2, UBC 3) şi alţi 52.000 mp în construcţie (clădirea UBC 0), parcul, trei săli de evenimente, un tunel auto şi 4.070 de locuri de parcare.

  • Hervis
    Hervis
    PARTENER PRINCIPAL

    Hervis Sports and Fashion SRL este unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive, aparţine grupului SPAR Austria, este prezent la nivel naţional cu o reţea de 30 de magazine şi are în plan să deschidă alte 10 magazine în Romania în 2019.

    Motto-ul Hervis Sports, Get Movin’, simbolizează declaraţia la nivel internaţional pentru un stil de viată sănătos prin mişcare. Hervis este unul dintre marii susţinători ai sportului în Europa, fiind partener în organizarea majorităţii evenimentelor sportive din ţările în care activează.

    Articole de sport aparţinând celor peste 40 de branduri internaţionale şi marcă proprie sunt oferite în reţeaua de magazine Hervis Sports la cele mai atractive preţuri. Acestea sunt dedicate atât activităţilor zilnice recreative cât şi sporturilor indoor şi outdoor.

     

     

  • Carrefour
    Carrefour
    PARTENER BRONZE

    Cu peste 10.100 de magazine în 34 de ţãri, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial şi numãrul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viaţa de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primeşte în magazinele sale peste 10 milioane de clienţi din lumea întreagã, oferindu-le o gamã largã de produse şi servicii la preţuri echitabile.

    În România, Grupul Carrefour numãrã 281 de magazine dintre care 30 hipermarketuri 'Carrefour', 111 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact', un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro şi 86 de magazine Billa.
    https://carrefour.ro/

  • Cushman & Wakefield Echinox
    Cushman & Wakefield Echinox
    PARTENER

    Cushman & Wakefield Echinox este o companie de consultanţă imobiliară de top pe piaţa locală, activând în toate segmentele pieţei imobiliare, inclusiv pe piaţa rezidenţială şi afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deţinut şi operat independent. Echipa de peste 60 de profesionişti şi colaboratori oferă o gamă completă de servicii investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor şi chiriaşilor.

    Pentru mai multe informaţii, vizitaţi site-ul companiei www.cwechinox.com

     

  • Microsoft
    Microsoft
    PARTNER

    Fondată în 1975, Microsoft facilitează transformarea digitală într-o eră guvernată de servicii cloud şi soluţii edge inteligente. Misiunea companiei este aceea de a permite fiecărei persoane şi fiecărei organizaţii de pe planetă să îşi atingă pe deplin potenţialul. Strategia Microsoft constă în dezvoltarea celor mai bune platforme şi servicii de productivitate pentru a pune la dispoziţia companiilor soluţii cloud şi edge inovatoare care au la bază inteligenţa atificială.

    Microsoft a deschis primul birou în România în 1996 şi este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa soluţiilor software şi cloud globală şi locală. Organizaţia de Servicii şi Suport (CSS) este al doilea centru de suport din Europa, fiind în acelaşi timp un hub de ingineri profesionişti care stau alături de clienţi şi parteneri pentru a dezvolta soluţii avansate de suport.

     

  • Mondelez
    Mondelez
    PARTNER

    Mondelēz International sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 160 de ţări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2018, Mondelez conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale şi locale iconice, precum biscuiţii Oreo, belVita şi LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka şi Toblerone; bomboanele Sour Patch şi guma Trident.  Strategia companiei "Snacking Made Right"  urmăreşte să le ofere oamenilor snack-urile potrivite, la momentul potrivit, în modul potrivit.

    Vizitaţi site-ul www.mondelezinternational.com sau urmăriţi-ne pe Twitter la www.twitter.com/MDLZ.

     

  • Altex
    Altex
    PARTNER

    ALTEX Romania este liderul pieţei de retail electro-IT şi multimedia din România, oferind o gamă variată de produse inovatoare, la cele mai avantajoase preţuri, susţinute de soluţii optime de finanţare adaptate nevoilor clienţilor noştri. De peste 25 de ani ALTEX Romania înseamnă leadership, inovaţie, varietate şi diversitate la raft, şi nu în ultimul rând un preţ corect oferit clienţilor.

    ALTEX este un promotor al progresului, aducând întotdeauna ultimele vârfuri de gamă şi cele mai căutate noutăţi din domeniul IT, gaming, smartphones, audio/video, TV şi categorii noi precum voiaj, baby, auto, bricolaj etc.

    Prin diversitatea produselor prezente la raft în magazinele din toată ţara şi prin platformele online www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro, ALTEX Romania este un retailer multi-channel, care oferă posiblitatea clienţilor săi de a face cumpărături oriunde doresc, cum doresc, atât online cât şi offline.

    În fiecare zi cei peste 4000 de angajaţi ALTEX Romania sunt dedicaţi clienţilor facilitându-le accesul la tehnologie, informaţie, divertisment, comunicare şi produse de ultimă generaţie, optimizând constant serviciile astfel încât românii să îşi poată îmbunătăţi viaţa.

     

  • Valuement
    Valuement
    PARTENER

    Valuement este cea mai mare companie locală de consultanţă specializată exclusiv pe procesele industriei de retail. Prin intermediul unei echipe formate atât din foşti profesionişti din industrie cât şi din consultanţi specializaţi în managementul schimbării, Valuement oferă servicii în zona de Operaţiuni Magazine, Supply Chain, Category Management şi Finance.

    Compania face parte din Grupul Valuement, o reţea de companii de consultanţă ce deserveşte peste 70 din cei mai mari jucători de retail din Europa, Ţările CSI şi Orientul Mijlociu.

    Fondată în anul 2014, filiala din România se bucură de încrederea deja acordată de principalii parteneri, lideri ai pieţelor de retail alimentar, DIY şi specializat, şi continuă să îşi diversifice capacităţile pentru a-şi susţine şi sfătui clienţii în implementarea celor mai noi proiecte interne.

     

  • SAP
    SAP
    PARTENER

    SAP este lider global pe piaţa de soluţii software de business, având o istorie de peste 44 de ani de inovaţii tehnologice, în care a contribuit decisiv la transformarea industriei IT. În prezent, SAP are circa 345.000 de clienţi, din peste 180 de ţări, pe care îi susţine în gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi aduşi de economia digitală.

    Compania oferă un portofoliu complet de soluţii bazate pe tehnologia in-memory SAP HANA, ce asigură accelerarea şi optimizarea proceselor de business, managementul inteligent al datelor şi simplificarea infrastructurii IT. Clienţii, angajaţii, furnizorii, partenerii de business, dar şi dispozitivele IoT, pot fi integrate şi agregate inteligent, într-un Digital Core care oferă posibilitatea regândirii proceselor de business, conectând oamenii, device-urile şi reţelele de business în timp real.

    SAP pune la dispoziţia companiilor expertiza necesară pentru dezvoltarea unei strategii digitale şi o platformă de tip end-to-end care acoperă toate procesele de business, din 25 de industrii. Cu ajutorul tehnologiilor proprietare inovative, SAP creează pentru clienţii săi noi oportunităţi.

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali