Conferinţa ZF Retail 2019 – Comerţul, vioara întâi a economiei
9 mai 2019, Hotel Radisson Blu
09:00 – 09:30 Ȋnregistrarea participanţilor & Welcome Coffee
09:30 – 09:40 Opening speech Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct Ziarul Financiar
Moderatori: Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct Ziarul Financiar
Cristina Roşca, editor Ziarul Financiar
09:40 – 11:30 Panel 1 - Comerţul alimentar încotro?
Teme de discuţie
Cum va evolua consumul în acest an? Mai are combustibil pentru a-şi continua galopul?
De câte magazine magazine moderne mai este loc pe piaţă şi sub ce formate?
Este zona rurală apanajul micilor comercianţi şi va rămâne astfel şi pe viitor?
Ce cumpără consumatorul român de pe online? Care sunt categoriile de produse cu cele mai bune vânzări? Cheltuie mai mult în online sau în offline?
Cum poate transforma inteligenta artificiala experienta clientilor in retail, respectiv ce impact poate avea in modelele de business?
De ce sunt preţurile din România de multe ori aliniate celor din afară deşi salariul mediu net este la coada Europei?
Ce caută consumatorii atunci când merg la cumpărături: preţuri mai mici, apropiere de casă, ofertă de produse?
Cum s-a schimbat comportamentul de consum în ultimii ani – cumpără mai mult, mai scump, mai des?
Ce reţetă trebuie să aplice micii comercianţi pentru a rezista pe o piaţă tot mai concurenţială?
Cum este mai rentabil pentru un furnizor: să meargă în comerţul modern sau tradiţional?
Ce cumpără românii în funcţie de tipul de magazin? Spre ex: de unde îşi cumpără suc, bere sau pâine?
Speakeri:
· Robert Hellwagner, CEO Selgros
· Daniel Gross, Director General, REWE Romania | Penny Market
· Violeta Luca, Director General Microsoft România
· Alexandra Ristariu, Sales Manager Mondelēz România
· Dragoş Serb, Proprietar Casa Brutarilor
· Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Presales Manager, Central & Eastern Europe
· Cristian Preotu, Proprietar Comtesse du Barry România
11:30 – 13:00 Panel 2 –Comerţul ne-alimentar marele câştigător al creşterii consumului?
Teme de discuţie
Cum reuşeşte România să atraga numele celor mai mari retaileri de modă?
Piaţa de electroIT între offline şi online, între mall şi stradal? Cât mai are combustibil să crească această piaţă?
De ce mizează unele companii pe retail propriu după ce anterior au mers pe modelul de distribuţie?
Când va prinde din urmă România ţările din regiune la consumul de cosmetice?
Cum s-ar putea reconfigura piaţa de bricolaj în următorii ani? Dar cea de mobilă?
Omul în retailul modern: importanţă, transformare, aşteptări actuale şi în viitor.
De ce au devenit proiectele mixed-use mult mai atractive pentru dezvoltatori în ultima vreme? Cărui tip de public i se adresează proiectele mixte? Care sunt principalele beneficii şi provocări ale acestor tipuri de proiecte faţă de mall-uri?
Moderator: Cristina Roşca, editor Ziarul Financiar
Speakeri:
· Oana Diaconescu, head of leasing Iulius Group
· Catalin Pozdarie, CEO Hervis Romania
· Bogdan Marcu, Partner, Retail Agency in cadrul Cushman & Wakefield Echinox
· Edvin Abdulachim, director comercial ALTEX
· Horaţiu Vasilescu, CEO Teilor
· Philippe Besadoux, CEO grup Montecristo (Kenvelo, Tom Tailor, Lee Cooper, Timeout, Only)
· Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin
· Raluca Hartmann, Director general KIK Romania
· Vanya Panayotova, CEO L’Oreal
13:00 – 14:00 Business Lunch & Networking