Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER PRINCIPAL PARTENER PARTENER PARTENER BRONZE PARTENER PARTENER SILVER PARTENER BRONZE PARTENER PRINCIPAL
Share event
AGENDĂ

Conferinţa Branduri Româneşti 2022 –

Bunăstarea faţă în faţă cu creşterea preţurilor: Cât de greu cântăreşte „made in Romania” în procesul de cumpărare?
 

20 octombrie 2022

Hotel JW Marriott, sala Constanta, incepand cu ora 09:30

 

09:30 - 10:00 Primirea participanţilor

10:00 – 11:30 Panel 1 – Cât de greu cântăreşte „made in Romania” în procesul de cumpărare?
Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

Teme de discuţie

  • Cât de important este să îţi cunoşti îndeaproape consumatorul ca să poţi anticipa schimbările comportamentului său în funcţie de varii factori externi?
  • În contextul inflaţionist actual, ce va conta cel mai mult pentru consumatorul local în procesul de cumpărare? Cât de greu cântăreşte ideea de „made in Romania”?
  • Se remarcă deja schimbări ale comportamentului de consum? În ce direcţie? Sunt ele de durată?
  • Branduri versus mărci private. Cine câştigă şi de ce?

 

 

Speakeri

  • Radu Savopol, cofondator 5 to Go
  • Daniel Donici, cofondator Artesana
  • Rucsandra Hurezeanu, fondator Ivatherm
  • Ionuţ Ilie, general manager Ice Cream Unilever
  • Dochiţa Zenoveiov, brand innovator Inoveo
  • Tiberiu Dăneţiu, director de marketin Auchan

 

 

11:30 – 13:00 Panel 2 – Sunt mărcile locale mai bine poziţionate decât cele internaţionale pentru a se lupta cu inflaţia?

Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar

Teme de discuţie

  • Ce reţetă trebuie să adopte un brand românesc nou pentru a-şi face loc pe piaţă?
  • Cât de greu este pentru un brand autohton să pătrundă pe alte pieţe? Ce trebuie făcut/ ştiut dinainte?
  • În ce domenii de activitate contează cel mai mult ideea de „made in Romania”? În ce domenii contează cel mai puţin?
  • Ce contează pentru un consumator când vine vorba de un brand – relaţia cu acesta, poziţionarea lui de preţ, povestea, altceva?

 

Speakeri

  • Gabriel Eremia, director de marketing Arctic
  • Catalin Mahu, fondator La Mama
  • Laurenţiu Ilie, fondator Kitchen Shop
  • Anda Jurca, international sales director TEILOR
  • Cristian Gavan, fondator Mam Bricolaj

 

 

13:00 – 13:10 Concluzii şi încheiere

 

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali