Compania Intervenţii Active în Atmosferă (IAA), specializată în combaterea efectelor negative…
Conferinţa Branduri Româneşti 2022 –
Bunăstarea faţă în faţă cu creşterea preţurilor: Cât de greu cântăreşte „made in Romania” în procesul de cumpărare?
20 octombrie 2022
Hotel JW Marriott, sala Constanta, incepand cu ora 09:30
09:30 - 10:00 Primirea participanţilor
10:00 – 11:30 Panel 1 – Cât de greu cântăreşte „made in Romania” în procesul de cumpărare?
Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar
Teme de discuţie
- Cât de important este să îţi cunoşti îndeaproape consumatorul ca să poţi anticipa schimbările comportamentului său în funcţie de varii factori externi?
- În contextul inflaţionist actual, ce va conta cel mai mult pentru consumatorul local în procesul de cumpărare? Cât de greu cântăreşte ideea de „made in Romania”?
- Se remarcă deja schimbări ale comportamentului de consum? În ce direcţie? Sunt ele de durată?
- Branduri versus mărci private. Cine câştigă şi de ce?
Speakeri
- Radu Savopol, cofondator 5 to Go
- Daniel Donici, cofondator Artesana
- Rucsandra Hurezeanu, fondator Ivatherm
- Ionuţ Ilie, general manager Ice Cream Unilever
- Dochiţa Zenoveiov, brand innovator Inoveo
- Tiberiu Dăneţiu, director de marketin Auchan
11:30 – 13:00 Panel 2 – Sunt mărcile locale mai bine poziţionate decât cele internaţionale pentru a se lupta cu inflaţia?
Moderator: Cristina Roşca, senior editor Ziarul Financiar
Teme de discuţie
- Ce reţetă trebuie să adopte un brand românesc nou pentru a-şi face loc pe piaţă?
- Cât de greu este pentru un brand autohton să pătrundă pe alte pieţe? Ce trebuie făcut/ ştiut dinainte?
- În ce domenii de activitate contează cel mai mult ideea de „made in Romania”? În ce domenii contează cel mai puţin?
- Ce contează pentru un consumator când vine vorba de un brand – relaţia cu acesta, poziţionarea lui de preţ, povestea, altceva?
Speakeri
- Gabriel Eremia, director de marketing Arctic
- Catalin Mahu, fondator La Mama
- Laurenţiu Ilie, fondator Kitchen Shop
- Anda Jurca, international sales director TEILOR
- Cristian Gavan, fondator Mam Bricolaj
13:00 – 13:10 Concluzii şi încheiere