AGENDĂ
“Club BM: Povestea brandurilor românesti din vin”
10 noiembrie, Bucureşti
17:00 - 17:30 Ȋnregistrarea participanţilor & Welcome Coffee
17:30 - 17:40 Opening speech Ioana Mihai-Andrei, redactor şef adjunct Business Magazin
Moderator: Ioana Mihai-Andrei
17:40 – 19:30 “Club BM: Povestea brandurilor românesti din vin”
Speakeri:
• Victor Deleanu, Director General, Casa de Vinuri Cotnari SA
• Cezar Ioan, Publisher – Co-fondator, Vinul.ro
• Sergiu Nedelea, Somelier, Winetaste.ro
• Roxana Ana, Marketing Manager, Rotenberg Winery
• Ioana Reichle, Marketing Manager, IPPU - etichete autoadezive
• Bogdan Manciu, Manager Naţional Vânzări Retail Tradiţional & Horeca, Vincon România
• Eduard Ciocârlan, Director dezvoltare, Ecopack
• Emil Dumitru, Preşedinte, Federaţia Naţională Pro Agro
Cât de greu se construieşte imaginea unui brand românesc la nivel naţional şi pe plan internaţional?
Avantaje şi dezavantaje ale brandurilor româneşti din vin în duelul cu numele internaţionale.
Cum cresc exporturile de vin. Principalele pieţe.
Investiţia în vin, o afacere cu bătaie pe termen lung.
Metodele de promovare internă şi internaţională a vinului românesc.
Brandingul de vinuri – concept şi strategii de marketing implementate.
Comunicarea şi promovarea prin social media.
Rolul evenimentelor în promovarea vinului; târguri, concursuri, degustări.
Vânzarea vinului în Key accounts vs HoReCa.
Importanţa educării consumatorului.
Turismul viticol / enoturismul.
Educaţie şi pregătire în industria vinului; Rolul somelierului în industrie.
Tedinte la nivel de packaging: cutie, etichetă.
Tendinţe de consum.
Magazinele clasice vs magazine online.
Vinuri de import vs vinuri româneşti.
Cramă boutique vs cramă industrial.
Soiurile naţionale vs soiurile internaţionale.
19:30 Dinner & Networking