TEME DE DISCUŢIE
-
Cat de greu se construieste imaginea unui brand romanesc pe plan international?
-
Avantaje si dezavantaje ale brandurilor romanesti din vin in duelul cu brandurile internationale.
-
Cum cresc exporturile de vin. Principalele piete.
-
Investitia in vin, o afacere cu bataie pe termen lung.
-
Metodele de promovare interna şi internaţionala a vinului romanesc.
-
Brandingul de vinuri – concept şi strategii de marketing implementate.
-
Comunicarea si promovarea prin social media.
-
Rolul evenimentelor in promovarea vinului; targuri, concursuri, degustari.
-
Vanzarea vinului in Key accounts vs HoReCa.
-
Importanta educarii consumatorului.
-
Turismul viticol / enoturismul.
-
Educatie si pregatire in industria vinului; Rolul somelierului in industrie.
-
Tedinte la nivel de packaging: cutie, eticheta.
-
Tendinte de consum
-
Magazinele clasice vs magazine online
-
Vinuri de import vs vinuri romanesti
-
Crama boutique vs crama industriala
-
Soiurile nationale vs soiurile internationale
Parteneri oficiali
Parteneri oficiali