Business Magazin organizează conferinţa cu tema “Cele mai inovatoare companii din România”.
În perioada 2010-2012, una din cinci companii a introdus sau implementat un produs, un proces, o metodă de organizare sau de marketing, nouă sau îmbunătăţit/ă semnificativ, ponderea lor fiind de 20,7%, în scădere cu 10,1 puncte procentuale, în comparaţie cu perioada 2008-2010.
Peste jumătate din companiile inovatoare de produse şi-au dezvoltat inovaţiile în propria întreprindere.
În anul 2012, ponderea cheltuielilor pentru activităţi de cercetare-dezvoltare internă aproape s-a dublat.
Pe de altă parte, economia, autorităţile, şefii de companii şi Guvernul trebuie să acorde o mai mare atenţie, să insiste pe sprijinirea inovaţiei, care poate asigura o economie dinamică, creşteri susţinute şi o piaţă efervescentă.
Inovaţia reprezintă o provocare pentru companii, afectându-le totodată modelul clasic de business. In acest context, BUSINESS MAGAZIN aduce laolaltă autorităţi, manageri şi strategi pentru a discuta strategii de sprijinire a inovaţiei, care pot asigura o economie dinamică, creşteri susţinute şi o piaţă efervescentă.