Agendă
9.30- 10.00 Înregistrarea participanţilor & Welcome Coffee
10.00- 10.10 Opening speech: Cristian Hostiuc, director editorial, Ziarul Financiar
10.10-11.30 Panel 1
Moderator: Cristina Roşca
Speakeri:
- Mircea Turdean, Director General , Farmec
- Tia Ghinea, director marketing, Altex
- Cristina Miclea, Director de marketing, Albalact
- Remus Crăciun, Director General, Ecopack
- Gabriela Munteanu, Director de Marketing , Kandia Dulce
- Ciprian Istrate, VP of Consumer Solutions, Bitdefender
- Răzvan Stoicescu, Partener, Muşat şi Asociaţii
- Corina Savin, Media Manager Unilever South Central Europe, Unilever
Teme de discuţie:
· Care sunt elementele pe care un brand trebuie sa le aibă pentru a aspira la un statut global?
· Ce transformă un brand local într-unul internaţional?
· Cum îl convingi pe un consumator local să renunţe la un brand internaţional pentru a opta pentru un nume românesc?
· În ce domenii duce lipsă România de branduri locale? Ce industrii sunt deja saturate cu astfel de branduri?
· De ce companii international precum Kandia Dulce sau Unilever au pastrat in portofoliu branduri precum Rom si Dero cu istoric de zeci de ani fiecare. Ce alte branduri locale au fost păstrate şi la ce s-a renunţat?
11:30 – 11:45 Coffee Break
11.45-13.00 Panel 2
Moderator: Cristina Roşca
Speakeri:
- Radu Timiş, Proprietar, Cris-Tim
- Andrei Boţescu, Fondator, Pegas
- Rucsandra Hurezeanu, Fondator, Ivatherm
- Radu Savopol, Fondator, Old Nick, 5 to go
- Eduard Uzunov, Preşedinte, Regatta Estate
- Cătălin Potop, Director Comercial, Elba
- Dochiţa Zenoveiov, Brand Innovator, Inoveo
Teme de discuţie:
· Care sunt elementele pe care un brand trebuie sa le aibă pentru a aspira la un statut global?
· Ce transformă un brand local într-unul internaţional?
· Cum îl convingi pe un consumator local să renunţe la un brand internaţional pentru a opta pentru un nume românesc?
· În ce domenii duce lipsă România de branduri locale? Ce industrii sunt deja saturate cu astfel de branduri?
· De ce companii international precum Kandia Dulce sau Unilever au pastrat in portofoliu branduri precum Rom si Dero cu istoric de zeci de ani fiecare. Ce alte branduri locale au fost păstrate şi la ce s-a renunţat?
13.00 -14.30 Lunch&Networking