Conferinţa ZF Branduri Româneşti - Constanţa
Într-o perioadă în care „made in Romania” a căpătat valenţe pozitive şi în care patriotismul s-a trezit în rândul tinerilor, brandurile locale câştigă tot mai multă vizibilitate şi tot mai mult teren.
Pe piaţa locală există, din păcate, doar câteva branduri care să fi trecut testul timpului şi care au reuşit să se dezbrace de aspectul prăfuit pentru a îmbrăţişa o atitudine modernă, cool. Dacia, Arctic, Gerovital, Timişoreana sau Braiconf sunt câteva dintre acestea.
Cu un design adaptat, cu o poziţionare nouă şi cu o comunicare pe măsură, aceste nume au reuşit să atragă atât publicul matur, care le cunoştea deja şi care dezvoltase o relaţie cu ele, cât şi consumatorul tânăr.
În paralel, în ultimii ani, s-a dezvoltat o nouă generaţie de branduri româneşti, nume tinere, care vorbesc pe limba consumatorului, care sunt prezente atât în offline, cât şi în online şi care reuşesc nu doar să reziste pe o piaţă unde numele internaţionale joacă tare, ci chiar să domine.
Laptele Zuzu, magazinele Flanco, pufuleţii Gusto, cosmeticele Ivatherm sau berea Zăganu sunt doar câteva nume care îşi pun la punct o strategie pentru a cuceri piaţa naţională
Următorul pas? Pieţele internaţionale.
Ziarul Financiar va organiza în 2018 un turneu prin cele mai importante oraşe din ţară pentru a discuta cu antreprenori, executivi de top şi specialişti din media şi branding despre ce înseamnă să îţi construieşti un nume în afaceri.
Cât costă să dezvolţi un brand? De cât timp ai nevoie? Care sunt paşii de urmat?
Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care îşi vor găsi răspuns la Conferinţa Branduri Româneşti organizată de Ziarul Financiar la Cluj-Napoca, Iaşi, Timisoara şi Constanţa.