.
-
CEO, World Class Romania
-
Director Executiv, Fundaţia Telekom Romania şi Expert PR, Telekom Romania
Ionela Paunică are o experienţă de peste 20 ani în comunicare. Pe lângă acţiunile sociale, educaţionale şi de mediu, Ionela organizează, de peste 8 ani, toate evenimentele şi programele de sport desfăşurate de companie sub umbrela campaniei Mişcarea face bine powered by Telekom Sport.
Pentru ca nu doar promovează, ci crede 100% într-un stil de viaţă sănătos prin mişcare şi o dietă echilibrată, încearcă an de an să atragă cât mai multe persoane care să adopte acest mod de viaţă şi reinventează evenimentele de sport & sănătate, astfel încât să ridice din faţa televizorului şi cel mai înflăcărat adept al “mişcării din telecomandă”.
De asemenea, este pasionată de sport, participă la maratoane, dar şi ca voluntar la competiţii sportive.
-
Preşedinte Bucharest, RUNNING CLUB
.
-
Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România
Economist de profesie, pasionat de cifre şi un orator plin de carismă, Valer Hancaş are o experienţă de peste 17 ani în companii internaţionale de retail.
De-a lungul timpului, Valer a deţinut diferite poziţii de management în compania Kaufland România, acumulând numeroase niveluri de expertiză în cadrul Departamentelor de Vânzări, Achiziţii sau Marketing. În prezent, deţine funcţia de Director de Comunicare & Corporate Affairs în cadrul Kaufland România în care activează de peste 15 ani.
Din această poziţie, Valer coordonează toate activităţile de comunicare externă şi internă, incluzând şi activităţi CSR şi Public Affairs, atât pentru România, cât şi Republica Moldova.
Este adeptul interacţiunii directe şi deschise cu oamenii, iar activităţile în care este implicat i se potrivesc ca o mănuşă. De fiecare dată când i se oferă ocazia, comunică cu entuziasm despre ce înseamnă brandul şi viziunea Kaufland. Având în vedere că strategia companiei Kaufland urmăreşte implicarea activă la nivelul comunităţii în următoarele direcţii: probleme sociale, sănătate, educaţie, sport, protejarea mediului şi susţinerea producătorilor români, Valer Hancaş susţine şi promovează la nivel intern şi extern şi proiectele de CSR& Sponsorship ale companiei.
Mai mult, începând cu iulie 2017, Valer Hancaş este vicepreşedinte în Comitetul Director al Global Compact Network România. În prezent, deţine şi funcţia de preşedinte International Advertising Association România dar şi pe cea de vicepreşedinte al Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) iar din ianuarie 2021 este membru în plenul Consiliului Economic şi Social.
Valer a participat în calitate de speaker la numeroase conferinţe de profil, captivând de fiecare dată audienţa printr-un stil de comunicare aparte deschis, jovial şi plin de umor.
-
Human Resources Director, Raiffeisen Bank
.
-
Presedinte Executiv, Sports HUB
.
-
Medic coordinator, MedySportline
.
-
Preşedinte, Federaţia Română de Fotbal
.
-
International Spinning® Master Instructor, TCM Manager Microsoft România, Microsoft Romania
.