Branduri Româneşti
Conceptul de „made in Romania” a câştigat în ultimii ani tot mai multă popularitate în contextul în care patriotismul a căpătat valenţe pozitive în rândul generaţiei tinere. |n aceste condiţii, branduri româneşti cu greutate şi vechime dar şi nume noi pe piaţă îşi încearcă norocul şi se luptă să câştige cât mai mulţi consumatori.
Branduri precum Pegas, Rom, Farmec, Braiconf sau Arctic au o istorie de zeci de ani pe piaţa şi au reuşit să treacă testul timpului pariind pe un nou look, completat de o atitudine modernă, cool. Aceste nume au reuşit astfel să îi atragă pe consumatorii tineri care caută produse la modă, dar şi cu o poveste în spate.
Unele dintre aceste nume nu doar că au rămas actuale, dar sunt şi lider sau un jucător de top pe piaţa pe care activează.
În paralel, în ultimii ani, s-a dezvoltat o nouă generaţie de branduri româneşti, nume tinere, cu sonoritate modernă. |n jurul lor s-au creat poveşti şi comunităţi care duc mai departe conceptul de „made in Romania”.
Berea Zăganu, Laptele Zuzu, pufuleţii Gusto, cosmeticele Ivatherm sau restaurantele City Grill sunt doar câteva nume care îşi pun la punct o strategie pentru a cuceri piaţa naţională şi apoi „cerul este limita”.