Cum schimba digitalizarea si inteligenta artificiala creditarea de retail si a intreprinderilor mici si mijlocii?
Progresele tehnologice majore inregistrare in ultimii ani si care schimba industrii intregi incep sa se vada si in sectorul bancar acolo unde viteza de reactie si analiza a bazelor de date si a comportamentului consumatorilor este esentiala.
Procesele de creditare de retail sau de IMM-uri au ajuns sa fie automate pentru ca noile tehnologii, digitalizarea si inteligenta artificiala permit analiza mai rapida a dosarelor si verificarea clientilor.
Decizia umana intervine in stabilirea parametrilor generali, iar apoi analiza bazelor de date este facuta de calculator, aplicatii si inteligenta artificiala.Bancile incep sa schimbe comportamentele organizationale pentru a face fata tendintelor din piata si schimbarilor tehnologice. Desi o aplicatie sau inteligenta artificiala nu vor lua locul bancherilor care sunt cei care stabilesc parametri de discutie, prezenta tehnologiei devine din ce in ce mai evidenta.
Ziarul financiar impreuna cu Loxon si partenerii de discutii incearca sa vada cum se schimba procesul de analiza si creditare in retail si in sectorul intreprinderilor mici si mijlocii.