Conferinţe
  Meniu
Parteneri oficiali
PARTENER GOLD PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER SILVER PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER BRONZE PARTENER Bronze PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT PARTENER SUPORT
Share event
DESPRE EVENIMENT

Gala CEO AWARDS 2024

Gala CEO AWARDS 2024 – Cum se măsoară admiraţia?

Ediţie aniversară Business Magazin 20 de ani

   

 

DOUĂ DECENII. E mult? E puţin? Depinde de perspectivă. De unghiul din care este privită această perioadă. Pentru istorici este o clipă, pentru afaceri reprezintă o sumă de eforturi, înfrângeri, victorii, poveşti. Poveşti pe care BUSINESS Magazin vi le prezintă, de 20 de ani, săptămână de săptămână.

De la primul număr care a ieşit de la tipar şi până acum, s-a schimbat economia, consumatorii, mediul de afaceri, salariu minim şi cel mediu, gradul de îndatorare al României, investiţiile străine, prezenţa multinaţionalelor, concurenţa la raft şi nu numai, ratingul de ţară şamd. Am trecut – noi şi voi – prin perioade de boom, prin crize, prin reuşite şi înfrângeri. Toate pieţele şi afacerile au trecut prin modificări profunde, iar media nu face excepţie. Noi am crescut, ne-am extins deopotrivă prin proiecte în print (prin Catalog 100 Cele mai puternice femei de afaceri, Catalog 100 Tineri manageri de top, Catalog Cele mai responsabile companii din România, Catalog 100 Cei mai admiraţi CEO, Catalog Cele mai inovatoare companii din România), evenimente (galele Women in Business, Tineri manageri, Cei mai admiraţi CEO; conferinţele dedicate industriei vinului, inovaţiilor, proiectelor de CSR), proiecte on-line şi ne-am extins cu proiecte video. Alături de eforturile noastre de a oglindi cât mai corect, precis, coerent şi captivant poveştile de afaceri, staţi voi, mediul de afaceri, care ne citiţi şi ne susţineţi.

 

Prin urmare, vă invităm să ne fiţi alături la ediţia aniversară, din 7 octombrie, când vrem să celebrăm deopotrivă evoluţia noastră, dar şi reuşite dvs, ale mediului de business, despre, cu şi pentru care scriem. Ne dorim să descoperim împreună cu exponenţi cheie ai mediului de afaceri cum au fost cei 20 de ani pe care i-am trăit şi la ce ne aşteptăm pentru viitor, de pildă următoarele două decenii.

Ne propunem ca în această ediţie specială să facem o radiografie a anilor care au trecut de la lansarea revistei, pe 4 octombrie 2004, şi să aruncăm o scurtă privire asupra viitorului. Astfel, am vrea să prezentăm povestea / poveştile dvs., structurate astfel:

  • ATUNCI (2004). Cum arăta compania la acel moment? Care erau condiţiile de piaţă? Care era nivelul de business – cifră de afaceri, profit, nr. de angajaţi, nr. clienţi, portofoliu, investiţii realizate.
  • Momente cheie în evoluţia / dezvoltarea companiei
  • Cum s-a modificat piaţa şi comportamentul consumatorilor de-a lungul anilor?
  • ACUM (2024). Cum se traduce, în cifre şi vorbe, profilul companiei în acest moment – cifră de afaceri, profit, nr de angajaţi, nr de clienţi, cotă de piaţă, investiţii realizate.
  • Planuri pentru viitor. Ce ţintă aveţi pe termen scurt, mediu, lung? Ce investiţii aveţi în derulare? Care sunt oportunităţile din piaţă în acest moment?

 

Imaginea nu este un bun intrinsec, iar admiraţia este, aşa cum spunea celebrul sculptor francez August Rodin, „un vin generos pentru spirite nobile”. Fie că este vorba despre admiraţie din partea propriei echipe, fie că sfera este extinsă la nivelul partenerilor de afaceri, admiraţia e un bun intangibil pe care orice lider îl poate câştiga în timp. Admiraţia este un atu, fără îndoială, aşa cum am aflat de-a lungul anilor chiar de la cei mai admiraţi CEO care au apărut în paginile revistei dar şi ale celor 15 ediţii ale catalogului pe care le-am realizat până acum.

 

Ne propunem ca la ediţia din acest an a Galei dedicată celor mai admiraţi CEO să descoperim, împreună cu ei, ce anume influenţează admiraţia şi ce s-a schimbat pe parcursul anilor, încercând să răspundem la întrebări de genul:

  • Pieţele, comportamentele, viteza cu care se întâmplă totul suferă mofidicări din ce în ce mai rapide. De-a lungul timpului, am văzut intrări sau ieşiri spectaculoase din acest top. Uneori, eşecul a fost penalizat, alteori liderii au pierdut contactul cu piaţa locală. Ce s-a pierdut de-a lungul anilor? Ce aţi/am câştigat?
  • Ce credeţi că urmează? În ce fel credeţi că se vor modifica tiparele de afaceri, relaţiile de businesss în viitor şi cât va cântări intracţiunea „pe viu”, pe terenul de golf, pe veliere, la mese de afaceri sau gale?
  • Cât contează admiraţia în mediul de afaceri? Pentru cine?
  • Ce anume influenţează admiraţia? Care sunt factorii care determină liderii din mediul de afaceri să acorde voturi pentru alţi reprezentanţi din business? Ce influenţează părerea celorlalţi?
  • Care sunt, din perspectiva dvs., principalele atribute care provoacă admiraţie?

 

 

Scopul evenimentului:

  • Povestirea şi împărtăşirea poveştilor de succes ale liderilor de afaceri pentru a inspira tinerii antreprenori şi profesioniştii în căutare de îndrumare.
  • Crearea unei comunităţi interconectate care să încurajeze dialogul şi schimbul de idei între liderii de opinie, mediul de afaceri şi public.
  • Premierea celor mai admiraţi 10 directori executivi şi antreprenori din România pe baza voturilor colectate de pe platforma undelucram.ro.

 

Elemente-cheie ale evenimentului:

  • Podcast Talks: Discuţii şi interviuri în format podcast cu executivii şi antreprenorii din România, unde aceştia vor împărtăşi poveştile lor, provocările întâmpinate şi lecţiile învăţate pe parcursul carierei lor.
  • Gala de Premiere: O ceremonie de premiere a celor mai admiraţi CEO din România, recunoscuţi în baza a peste 500 de voturi primite de la mediul de afaceri, evidenţiind contribuţia lor la dezvoltarea comunităţii şi economiei.
  • Sesiuni de Networking: Oportunităţi ample de a facilita întâlniri şi discuţii între participanţi, pentru a promova colaborările şi schimbul de idei într-un mediu prietenos şi interactiv.
  •  Tehnologie şi Inovaţie: Integrarea tehnologiei pentru a facilita participarea şi interacţiunea în cadrul evenimentului, cu posibilitatea de a asculta în timp real podcast-uri sau a pune întrebări speakerilor.

 

20 de ani de business. 20 de ani de poveşti.

 

Proiect demarat în 2009, catalogul Top 100 cei mai admiraţi CEO din România reuneşte an de an profilele reprezentanţilor mediului de afaceri din România care au acumulat cel mai mare număr de voturi în anul respectiv.

An de an, invităm reprezentanţii mediului de afaceri de nivel C-suite să voteze pe cine admiră mai mult dintre conducătorii de companii din mediul privat, iar ordinea în clasament este în mod riguros dictată de numărul de sufragii acordate. În cazul în care mai mulţi lideri de companii au acelaşi număr de voturi, departajarea este realizată în funcţie de cifra de afaceri a companiei. An de an, centralizăm sute de voturi ale reprezentanţilor mediului de afaceri.

 

 

100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA

Inspiraţia în afaceri este obiectivul nostru şi la 20 ani aşa că şi anul acesta vom premia performanţele acelor CEO care au câştigat respectul reprezentanţilor mediului românesc de business şi ale căror nume apare în catalogul 100 CEI MAI ADMIRAŢI CEO DIN ROMÂNIA.

Realizat pe baza voturilor primite de la peste 500 de oameni care fac parte din mediul local de afaceri, acesta nu este un simplu clasament, ci un barometru al leadershipului românesc.

 

La fel ca în ultimii ani, ne-au ajutat să facem acest clasament reprezentanţii companiei de resurse umane Undelucram.ro, prin găzduirea platformei de votare prin care s-a realizat clasamentul admiraţiei.

 

La fel ca în fiecare an, vom acorda premii pentru executivii şi antreprenorii care au câştigat admiraţia mediului de afaceri românesc.

 

 

 

 

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali