-
SUPERBET GOLDPARTENER GOLD
-
ING BANK GOLDPARTENER GOLD
.
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză care oferă servicii bancare şi de management al activelor pentru clienţi individuali, companii şi instituţii din peste 40 de ţări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia şi Australia.
ING Bank este prima instituţie financiară internaţională care a deschis o sucursală în România după 1989, în prezent deţinând o poziţie solidă pe piaţa locală. S-a lansat in 1994, ca bancă de nişă, de Corporate şi Investment Banking, dar s-a dezvoltat într-un ritm susţinut, prin creştere organică, iar astăzi este o bancă universală care oferă o paleta completă de produse şi servicii tuturor categoriilor de clienţi.ING Bank România funcţionează ca o bancă universală, servind toate categoriile de clienţi prin cele trei divizii specializate: Wholesale Banking, Mid Corporate şi Retail Banking. -
Afi Europe SILVERPARTENER SILVER.
-
Carrefour SILVERPARTENER SILVER
Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Check-Out, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store.
Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susţinut atât financiar cât şi prin transfer de expertiză, înfiinţarea Fundaţiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care îşi propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.
Ducând mai departe grija pentru comunitate şi mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preţ pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile şi compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă şi derulează iniţiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor iniţiative li se adaugă contribuţia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roşie şi suportul pentru multe alte programe prin care susţine comunităţile vulnerabile şi reduce risipa alimentară.
-
EXPLORADO SILVERPARTENER SILVER
-
Vodafone silverPARTENER SILVER
-
GENETRIXPARTENER
.
-
CINEPLEXXPARTENER BRONZE
.
Conferinţe
Parteneri