Florin Tataru este Human Resources Senior Director in cadrul Enel Romania, avand in subordine functiunile de HR si organizare ale companiei incepand din septembrie 2010. Ca parte din echipa de management executiv, el este responsabil de strategia de HR si de transformarea Enel Romania in parte integranta a Enel Group, conducand un proces amplu de schimbare a culturii organizationale. Pozitia acopera toate palierele de resurse umane. Anterior a detinut functii variate in mai multe companii, precum Ruukki, Vel Pitar si ZTE. Dl. Tataru detine un Executive MBA de la ASEBUSS & Kenesaw State University, precum si o diploma de master in Psihologie Economica si Organizationala de la Universitatea Bucuresti
-
Vice President, Human Resources& Organization, Enel Romania
-
Director Resurse Umane, Orange Romania
Ioana Marcu lucreaza in cadrul Orange Romania, cel mai mare operator telecom local, de la finalul anului 2010, iar in prezent coordoneaza politicile de resurse umane pentru un efectiv de 2.800 de angajati. Ea are peste 10 ani de experienta in management si consultanta, fiind expusa atat mediului local, cat si celui international. Ioana Marcu a mai lucrat in cadrul Orange in perioada 1997 - 2007, cand a lucrat in departamentele de Customer Care si Corporate, unde cea mai inalta pozitie deţinută a fost de Regional Corporate Sales Manager. Din 2007 si-a continuat activitatea la Accenture Romania, unde a fost HR Lead. Ioana Marcu a absolvit Academia de Studii Economice, Servicii si Turism in anul 1996 si, totodata, a urmat cursuri comerciale la Ecole Superieure de Commerce din Bordeaux, Franta.
-
Profesor asociat, ASEBUSS
Simona este un expert reputat in domeniul resurselor umane. De 17 ani Profesor asociat in cadrul ASEBUSS, este apreciata pentru gradul mare de aplicabilitate a sesiunilor de resurse umane adresate managerilor din firme multinationale sau antreprenoriale, din programele MBA si Executive MBA.
Dupa o experienta de13 ani ca Director de resurse umane in cel mai mare Grup de firme din agribusiness-ul romanesc, Simona se reintoarce in consultanta in HR din luna aprilie a acestui an. Acest pas vine din dorinta de a contribui la cresterea performantei companiilor care activeaza pe piata locala si il va face alaturi de echipa Stein & Partner (jucator important in piata de executive search si dezvoltare organizationala din Europa Centrala si de Est).
-
Director HR, BancPost
.
-
Managing Partner, Amrop Romania
Incepand cu anul 2010, Oana supervizeaza directiile si operatiunile strategice ale Amrop in Romania avand functia de Managing Partner al companiei.
Ea si-a inceput cariera de executive search in 2006, cand s-a alaturat biroului afiliat Korn/Ferry in Romania ca COO si Partener. In aceasta perioada Oana a recrutat o serie de pozitii executive pentru companii internationala si locale.
Intre 1997 si 2006 a lucrat pentru Coca-Cola Hellenic. Incepand ca Manager Trainee, ea a ajuns in diferite pozitii de top management in departamente precum Resurse Umane, Management de Proiecte Internationale sau IT (in tara si in strainatate).
Oana a oferit suport si consultanta in ultimii 9 ani pentru companii pentru recrutarea si selectia de persoanal de conducere, precum si dezvoltarea unor programe de achizitii de talente si evaluare de personal. Expertiza ei include leadership multi-cultural, legatura intre strategia de afaceri si obiectivele individuale si organizationale, managementul talentului si management de proiect international.
Ea este practicant certificat Myers Briggs (MBTI Step I si II) si evaluator certificat SHL.
Oana este licentiata in Informatica la Universitatea de Vest din Timisoara (1992 – 1997).
-
Director Resurse Umane, BNR
Mugur Tolici, omul care supervizează cei 1.860 de angajaţi ai BNR, şi-a început cariera în cadrul Băncii Naţionale în urmă cu 19 ani, unde a condus diverse direcţii din structura Băncii Naţionale înainte să ajungă director de HR.
Tolici a fost director al direcţiei de politică monetară timp de un an până în 1999, consilier al viceguvernatorului BNR în perioada 2000-2004 şi apoi director de cabinet al guvernatorului din decembrie 2004 până în martie 2008.
Ulterior, el a ocupat postul de director adjunct al direcţiei de emisiune, tezaur şi casierie timp de un an şi nouă luni. Mugur Tolici este director al departamentului de HR al BNR din februarie 2011 şi a intrat în direcţia de resurse umane ca director adjunct din noiembrie 2009.
Absolvent de Finanţe-Bănci (Academia de Studii Economice), Tolici a urmat cursurile unui program în domeniul afacerilor internaţionale la Georgetown University (SUA, 1998), iar în 2010 a obţinut diploma de doctor în economie (tot în cadrul ASE). -
Manager, Ensight Management Consulting
Sandra Jitianu este Manager la Ensight Management Consulting şi deţine un MBA de la CEU Business School. Ea are 13 ani de experienţă în domeniul resurselor umane şi 7 ani de experienţă în consultanţă de management. Înainte să se alăture echipei Ensight, Sandra a lucrat ca manager de resurse umane şi comunicare în cadrul unei companii multinaţionale în domeniul IT.
Proiectele sale de consultanţă includ misiuni de analiză şi design pentru funcţia HR, reorganizare şi restructurare, managementul performanţei, sisteme de remunerare, centre de evaluare, redesign-ul proceselor de afaceri (BPR), managementul schimbării şi training pentru companii din retail, farma, energie şi utilităţi, petrol şi gaze şi industria financiar-bancară. Sandra este co-autoare a celor trei ediţii ale studiului Ensight «Unde se situează HR-ul în România?».
-
Director Resurse Umane, Renault Romania
Lucrează în cadrul Renault din 2006, unde a fost iniţial directorul de HR al Renault Technologie Roumaine, iar din 2011 până în 2012 a fost expatriată în Franţa pentru a coordona un proiect de eficientizare a proceselor de HR la nivel mondial. Din 2012 a revenit în ţară ca director de HR adjunct. În iulie 2013 a preluat funcţia de director de HR al grupului Renault în România, care are aproximativ 17.000 de angajaţi, fiind al doilea cel mai mare angajator privat de pe plan local.
A mai lucrat în HR în companii precum Rolem Codlea (parte a Draexlmaier – componente auto), Sanex Cluj (producător de plăci ceramice şi decoruri), Scop Computers (distribuţie IT), Mobilrom (Orange România - Telecom) şi Abela Rocas (catering aerian).
-
Director Executiv Resurse Umane, Romtelecom si COSMOTE România
Anca Georgescu Aladgem - Director Executiv Resurse Umane România (pentru operaţiunile fixe şi mobile, Romtelecom şi COSMOTE România), începând cu 1 octombrie 2013.
În acest rol, dna. Georgescu-Aladgem este responsabilă de coordonarea tuturor activităţilor şi iniţiativelor în domeniul resurselor umane ale celor două organizaţii.
Dna. Anca Georgescu-Aladgem s-a alăturat echipei Romtelecom în anul 2007, ca Director Executiv de Resurse Umane. A condus unele dintre cele mai ample procese de schimbare organizaţională, punând accent pe echilibrul dintre o utilizare eficientă a resurselor şi performanţă, pe de o parte, şi construirea unui climat organizaţional sănătos, pe de altă parte.
Anterior, dna. Anca Georgescu a lucrat pentru Coca-Cola HBC, în Grecia, Polonia şi România. În România, ultima poziţie din CCHBC a fost cea de country manager resurse umane pentru operaţiunile locale. Din 2002 până în 2004, a fost country manager al Coca-Cola HBC Polonia, iar în perioada
2004-2007 a fost şef al procesului de afaceri pentru resurse umane al corporaţiei, în cadrul Coca-Cola HBC Group din Grecia. -
Expert Resurse Umane, EXEC-EDU
Are peste 12 ani de experienţă în poziţii de middle şi top management pentru organizaţii din industrii diverse: FMCG, distribuţie, industria farmaceutică.
A lucrat în proiecte de consultanţă în diferite industrii, de la IT & Telecom, auto, Oil& Gas.
Are experienţă în diverse arii ale resurselor umane: evaluarea performanţelor, compensare şi beneficii, bugetare şi controlul costurilor, evaluări de posturi, dezvoltare organizaţională, outplacement, negocieri de contracte colective şi politici şi proceduri.
Este expert în cadrul firmei de training EXEC-EDU din 2010, în cadrul cursurilor de resurse umane open şi personalizate pentru companii.
Este absolventă a programului EMBA ASEBUSS (2008) şi a mai multor programe de leadership, managementul resurselor umane, management financiar, în ţară şi în străinătate (Belgia, Ungaria).
-
Manager Operational si Co-fondator, Benefit Systems
Cu o experienţă internaţionala de peste 10 ani, Adrian a intrat în lumea antreprenorială lansând un nou trend pe piaţa beneficiilor pentru angajaţi.
După finalizarea cursurilor de master ale Institutului de Cercetare ALaRI din Lugano, Elveţia în 2004, Adrian a lucrat, timp de câţiva ani, ca cercetător în microelectronică şi telecomunicaţii.
Odată cu absolvirea MBA-ului la Vlerick Business School, Belgia, s-a ocupat de dezvoltarea strategiei de extindere în zona EMEA pentru dispozitivele de imagistică medicală ale unei mari companii farma.
Din 2007, în cadrul biroului din Bucureşti al Roland Berger Strategy Consultants, Adrian a dezvoltat diverse proiecte pentru operatori internaţionali din telecom, farma, energie şi servicii financiare. Începând cu 2010, a fost responsabil cu dezvoltarea strategiei din magazinele Vodafone.
Din 2012 a oferit consultanţă în dezvoltarea proiectelor telecom în regiunea Europei Centrale şi de Est în cadrul biroului din Praga al PriceWaterhouseCoopers.
Din 2014, aduce împreună cu Stelian Bogza un sistem unic în România de beneficii flexibile pentru angajaţi. Experienţa sa în dezvoltarea afacerilor împreună cu experienţa lui Stelian în domeniul vanzarilor si marketingului i-au ajutat să identifice oportunitatea unei noi tendinţe de externalizare a serviciilor pentru motivarea angajaţilor care îşi doresc pachete de beneficii mai flexibile, adaptate nevoilor lor.
-
Managing Director, Stanton Chase Bucharest
Are o experienţă profesională bogată, în companii multinaţionale de top, din sectorul serviciilor şi bunurilor de larg consum, precum şi din domeniul farmaceutic, unde a deţinut funcţii de conducere în vânzări, marketing, trade marketing, comercial şi aprovizionare. Şi-a început cariera la serviciul comercial al ambasadei SUA din Atena. A preluat, apoi, departamentul de dezvoltare a afacerilor Gr. Sarantis S.A. (lider în sectorul bunurilor de larg consum), şi a coordonat activitatea din Cipru, Liban, Malta şi Portugalia. După patru ani, s-a alăturat companiei Johnson & Johnson, în Grecia, şi a ocupat mai multe poziţii de top, în departamentele de vânzări şi trade marketing.
Înainte de a prelua conducerea Stanton Chase Bucureşti, la începutul lui 2011, în funcţia de Managing Director, a îndeplinit rolul de Comercial & Supply Chain Manager, în cadrul Merck Sharp & Dohme (unul dintre liderii sectorului farmaceutic), în Atena. A absolvit Colegiul American din Grecia şi este licenţiată în Sociologie.
-
CEO , Smartree Romania
Adrian Stanciu conduce Smartree Romania, unul din liderii pietei nationale in servicii externalizate de HR – salarizare, administrare de personal, munca temporara si recrutare. Adrian are peste 15 ani de experienta profesionala, atat pe piata locala in companii precum Deloitte, IEBA Trust, Comisia de Listare a Bursei de Valori Bucuresti, Aeroportul International Bucuresti Otopeni si CNADNR, precum si pe piete internationale – Trezoreria Statului Mississippi si Merrill Lynch, SUA. Este absolvent al Facultatii de Relatii Internationale, specialitatea Tranzactii Internationale si a urmat cursurile de finante, investitii si institutii financiare din cadrul Jackson State University din SUA. In ultimii cinci ani Adrian Stanciu a condus Smartree Romania, partener strategic in resurse umane pentru mai mult de 150 de companii nationale si internationale, fiind implicat in numeroase proiecte de resurse umane ce tin de optimizarea si eficientizarea functiei de HR, precum si a proceselor de salarizare, administrare de personal si management al pontajelor.
-
Inspector general de stat, Inspectia Muncii
A fost numit în urmă cu mai bine de un an în funcţia de inspector general de stat, prin ordin de ministru. Anterior, a fost consilier-şef serviciu la cancelaria primului-ministru pe dialog social din 2007 până în 2009 (când premier era Călin Popescu-Tăriceanu – PNL). Din 2009, când departamentul de dialog social a fost mutat de la cancelaria premierului la Ministerul Muncii, Dragomir a fost numit în funcţia de şef serviciu dialog social, iar din 2012 a trecut pe funcţia de consilier delegat al ministrului delegat pentru dialog social. Ulterior, a fost numit şef al Inspecţiei Muncii.
Absolvent al Facultăţii de administraţie publică (Universitatea de Petrol şi Gaze din Ploieşti) şi al unui masterat în managementul sistemelor economice, turistice şi administrative, Dragomir a lucrat anterior pentru sindicate, în cadrul CNSRL Frăţia.
-
Inspector Sef Adjunct – Relatii de Munca, Inspectoratul Teritorial de Munca din Bucuresti
-
Managing Director, Leo Burnett România
În prezent leader al agenţiei din România, Lorand are o vastă experienţă în conducerea unor echipe de publicitari din cadrul reţelei de publicitate Leo Burnett. Lucrând pentru clientul Procter & Gamble a ocupat poziţii ca Global Communications Director, Regional Communications Director Sub-Saharan Africa, Regional Communications Director Balkans, Regional Communications Manager Europe.
Din anul 2004 este şi Associate Professor la MBA-ul Româno-Canadian.
-
Avocat colaborator coordonator, Zamfirescu Racoti & Partners Attorneys at Law
Catalin Micu, avocat colaborator coordonator in cadrul societatii de avocati Zamfirescu Racoti & Partners (ZRP), este specializat in dreptul muncii, acordand asistenta juridica corporatiilor nationale si internationale cu privire la diverse aspecte juridice legate de negocierea contractelor colective de munca, incheierea si incetarea contractelor individuale de munca, implementarea sistemelor sofisticate de organizare a managementului, restructurari si transferuri de personal, regulamente, politici interne si implementarea normelor de dreptul muncii.
In materia reorganizarilor si a contractelor colective de munca, Catalin Micu are experienta vasta dobandita prin implementarea unor proiecte complexe atat in sistemul bancar, cat si in alte domenii
-
Tax Partner, Head of People Services, KPMG in Romania, KPMG
Mădălina s-a alăturat echipei KPMG în 1999. De-a lungul timpului ea a fost implicată în proiecte axate pe impozitarea persoanelor fizice, dezvoltând pe parcursul unei perioade de câţiva ani echipa Global Mobility Services (GMS) din cadrul KPMG România. Mădălina a coordonat numeroase proiecte de asistenţă fiscală pentru industria petrolieră, electronică, software, alimente şi băuturi. În prezent, ea coordonează o arie mai largă de servicii în cadrul KPMG, numită People Services, care îmbină serviciile de mobilitate internaţională (Global Mobility), cu cele de salarizare (Payroll Outsourcing), legislaţia muncii (Employment Law) şi consultanţă în resurse umane (Human Resources Advisory). Ca Partener, Mădălina este în locul potrivit pentru a continua dezvoltarea serviciilor oferite de KPMG cu scopul de a anticipa nevoile clienţilor în aceste vremuri incerte. “Cred în potenţialul pe care îl oferă serviciile integrate People Services oferite de KPMG clienţilor din România, pentru că ele reunesc specialişti KPMG din diverse domenii, ca de exemplu consultanţi fiscali, avocaţi specializaţi în dreptul muncii şi consultanţi în resurse umane, care colaborează şi dezvoltă noi servicii şi produse menite să ajute clienţii în gestionarea provocărilor acestora legate de capitalul uman.”
-
Manager, MERCER MARSH BENEFITS
Daniela are peste 10 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea planurilor de beneficii pentru angajati pentru unele dintre cele mai importante companii din Romania. Absolventa a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, ea are experienta in asigurari si consultanta in zona beneficiilor pentru angajati.
-
Managing Partner, Talent Keepers
Iulia Buciuman conduce filiala din Romania a companiei Talent Keepers incepand din 2013. Talent Keepers ofera soluţii pentru creşterea motivarii in randul angajatilor si de management al talentului, premiate in SUA pentru inovatia adusa in domeniu.
Parcursul profesional al Iuliei Buciuman cuprinde o experienta de 8 ani in zona de training si dezvoltare organizationala in companii multinationale din domeniul financiar, consultanta de HR si telecom, din care 3 ani in roluri de management si coordonare. Printre aceste companii se numara ING Bank, Achive Global si Orange. Pornind de la o formare ca sociolog, Iulia este trainer certificat national si international in programe de formare a adultilor pe subiecte precum: motivare si implicare, comunicare manageriala, leadership, managementul obiectivelor, evaluare de competente, design de program. Iulia aduce prin solutiile Talent Keepers programe ce folosesc un mixt de metode formale si informale, online si offline, de tip eveniment, sau de tip experienta, care urmaresc obtinerea rezultatelor de business prin cresterea performantei fiecarui angajat. -
Senior Partner, Stand for Development
.
-
Mediator, ROTORAPLAN
Bruno are o experienţă vastă, de peste 25 de ani, în management comercial. A intervenit cu succes in domeniile de vanzari şi HR pentru diverse companii pe plan internaţional, având poziţii de management, printre altele, în Auchan, VIA-GTI şi ADECCO.Are propria companie de consultanţă în management comercial, dezvoltând strategia de optimizare a companiilor de la selecţie şi recrutare până la training şi dezvoltare şi, bineînţeles, implementarea politicilor de comunicare internă.Ca Mediator, Bruno este autorizat atât în Romania [Consiliul de Mediere] cât în Franţa [Association Nationale des Médiateurs] şi este membru al Centrului de mediere al CCIB [Camera de Comert si Industrie a Bucureştului].