Meet the CEO
Meet the CEO este un eveniment cu frecventa lunara, la care participa un numar de circa 20 de invitati.
Evenimentul consta in intalnirea unora dintre cei mai reprezentativi CEO ai comunitatii de business din Romania, acestia impartasind din experienta lor participantilor.
Intalnirile au ca scop schimbul de informatii, sfaturi si idei de la oameni cu experienta pe acest nivel. Intalnirile au loc seara si sunt moderate de un redactor specializat BUSINESS Magazin, intr-un cadru informal, ce permite schimbul direct de idei, impartasirea experientelor si networking-ul.
Concluziile discutiilor purtate sunt reflectate editorial in urmatoarea editie a BUSINESS Magazin
DANIEL BOAJE, Director General, McDonald’s Romania,
va vorbi la aniversarea a 19 ani de prezenta in Romania despre strategia de dezvoltare a liderului pietei de restaurante cu servire rapida
Despre Daniel Boaje
Daniel Boaje este, din martie 2011, Director General al McDonald’s Romania, un business care acopera 21 de orase din Romania cu 67 de restaurante si 4000 de angajati.
Absolvent al Executive MBA Asebus, Daniel Boaje are o experienta solida in management si leadership in McDonald’s, companie pentru care a lucrat 10 ani pana in 2004, si in cadrul careia a revenit ca Director de Business Development in 2010.
Cariera sa a fost consolidata in domeniul financiar intre 2004-2010, perioada in care a fost Director Operational si apoi, Director Executiv al Cetelem IFN-BNP Paribas.
In 2014 obiectivul lui Daniel este dezvoltarea continua “misiunea noastră este să fim aproape de consumatorii noştri, în fiecare moment al zilei şi oriunde se găsesc. McDonald’s continuă investiţia începută acum 19 ani în restaurante noi şi inovaţia în noi concepte, aşa cum este McCafé, precum şi în remodelări. Suntem atenţi să dezvoltăm parteneriate locale pe termen lung, să participăm la evenimente relevante local, pentru că, prin cei 4.000 de angajaţi ai noştri, prin furnizorii noştri locali, prin preocuparea pentru inovaţie locală, suntem un business românesc.
Totodata clientul ramane în centrul preocupărilor, pentru o companie proactivă şi agilă – la McDonald’s comunicarea are un impact direct în vânzări. Dacă ne înţelegem consumatorii, direcţia de business este cea corectă. Suntem hotărâţi să le dăm fiecare motiv de a veni în restaurantele noastre, prin oferte relevante, servicii şi produse excelente şi comunicare în fiecare din locurile unde ne aşteaptă. O evoluţie în digital gândită strategic pentru a sprijini comunicarea tradiţională.”