Conferinţe
DESPRE EVENIMENT

Meet the CEO Societe Generale Global Solution Centre

Meet the Employer este o videoconferinţă săptămânală dedicată celor mai noi tendinţe din domeniul resurselor umane, văzută prin prisma celor mai dinamici angajatori din economie. Evenimentul se adresează atât candidaţilor, cât şi angajatorilor care vor să arate ce planuri de recrutare au, pentru ce roluri vor să facă angajări, ce conţine pachetul de beneficii oferit angajaţilor şi care este viitorul industriei pe care o reprezintă.
 
Meet the employer este un ”marketplace” al informaţiilor despre piaţa muncii din România, văzută prin prisma angajatorilor care caută să-şi extindă echipele şi să arate cum se diferenţiază pe piaţă.
 
Videoconferinţa este o oportunitate de promovare a politicilor de recrutare ale celor mai dinamici angajatori în faţa candidaţilor din middle şi top management şi experţi în diferite arii de activitate.
 
Piaţa muncii a suferit tranformări radicale în ultimii doi ani de criză sanitară, iar cele mai mari schimbări au fost resimiţite de către angajaţii din birouri care au fost nevoiţi să înveţe să lucreze remote.
 
Recrutarea a devenit un sport extrem pentru angajatori în ultimii ani, iar vizibilitatea în online a angajatorilor a devenit un element-cheie în găsirea celor mai buni candidaţi, care sunt mai reticenţi la schimbare, mai pretenţioşi şi mai prudenţi atunci când aleg o nouă oportunite de carieră.
 
În plus, integrarea în echipe a noilor angajaţi a devenit un coşmar pentru manageri, care trebuie să fie mult mai atenţi şi mai răbdători cu procesele de induction.
 
În acelaşi timp, burnout-ul a ieşit din sfera subiectelor tabu din organizaţii, fluctuaţia de personal creşte, iar deficitul de personal în creştere conduce la o restructurare a pachetelor salariale şi de beneficii.
 
În acest context, Business Magazin organizează seria de videoconferinţe Meet the employer, prin care îşi propune să aducă în prim plan viaţa din organizaţii, văzută prin prisma directorilor de resurse umane şi a experţilor în recrutare, pentru a facilita accesul celor mai buni candidaţi în companiile potrivite pentru ei. Câte roluri sunt scoase la concurs, care sunt joburile cu cei mai mulţi aplicanţi, cum arată o zi din viaţa unui angajat al companiei X, ce salarii şi pachete de beneficii sunt oferite, care sunt planurile de viitor ale companiei în materie de recrutare şi recompnesare a angajaţilor sunt doar câteva dintre subiectele care vor fi discutate în cadrul videoconferinţelor Meet the employer.
 

--------------------------------------------------------------------------

 

Ligia Ardelean – Global Delivery Center Lead, Atos Romania & Operations Head for Data Center Hosting, Atos Global

Absolventă de Relaţii Internaţionale cu 14 ani de experienţă în strategie de clienţi şi vânzări şi peste 8 ani experienţă în IT Service Management, Ligia Ardelean conduce în prezent un Centru Global de Operatiuni cu 2.600 de specialisti în cadrul Atos. Cu o vechime de peste 8 ani in grupul francez de servicii IT si consultanta, Ligia supervizeaza, printre altele, managementul proceselor critice în operaţiuni, finanţe şi resurse umane, asigurand indeplinirea obiectivelor si atingerea indicatorilor de performanta. O prioritate la fel de mare are grija asigurarii bunăstarii angajatilor aflati in responsabilitatea ei, prezenti in birourile Atos din Bucureşti, Braşov, Iaşi şi Timişoara, sau lucrand in regim de telemunca de pe tot teritoriul tarii.

 

Iuliana Polverea, Recruitment Manager Atos Romania  

Absolventa de Jurnalism si relatii publice, cu aproximativ 15 ani de experienta in comunicare, resurse umane si management, ultimii 8 ani fiind dedicati zonei de recrutare. In prezent, Iuliana coordoneaza intreaga activitate de recrutare Atos Romania fiind totodata un pilon important si in celelalte divizii ale departamentului de Resurse Umane. Pasiunea pentru oameni, curiozitatea si ambitia de a face lucrurile cat mai bine si totodata diferit, sunt cateva din motivele pentru care orice provocare este defapt o noua oportunitate pentru comunicare si inovatie.  

 

Atos companie

 

RO:

Despre Atos în România

Istoria Atos România a început în 2011 prin fuziunea cu Siemens IT Solutions and Services. In prezent, Atos Romania are o echipa de peste 3200 de specialişti in sediile sale din Bucuresti, Timisoara, Iasi si Brasov.

La nivel global, Atos este lider în transformare digitală, având peste 109.000 de angajaţi şi venituri anuale de cca. 11 miliarde EUR. Compania ocupă prima poziţie la nivel european în domeniile securităţii cibernetice, cloud şi high-performance computing. Grupul oferă soluţii personalizate end-to-end, pentru toate industriile din 71 de ţări. Pionier în servicii şi produse de decarbonizare, Atos se angajează la un mediu digital securizat şi decarbonizat pentru clienţii săi. Atos este o societate europeană (Societas Europaea), listată la Euronext Paris şi inclusă în indicii bursieri CAC 40 ESG şi Next 20 Paris.

 

 

Parteneri oficiali
Parteneri oficiali