ZIARUL FINANCIAR va invita la Protectia Consumatorilor, transparentizare si integritate in servicii financiare pentru a dezbate urmatoarele teme:
- Cum restabilim increderea si micsoram neintelegerea dintre banci, asiguratori si clienti?
- Cat de bine sunt informati clienti bancilor si asiguratorilor cu privire la produsele pe care le cumpara?
- Ce ar trebui sa stie consumatorul de asigurari/servicii bancare?
- Cand si cum vom ajunge la contracte financiare usor de inteles de catre consumatori?
- Ce ar trebui sa contina contractele de credit vs contractele de asigurare? Care ar fi informatiile cheie?
- Cum trebuie prezentate riscurile? Cum ne asiguram ca utilizatorul de servicii financiare a inteles contractul pe care il semneaza?
- Ce rol are forta de vanzare si brokerii in educarea si protejarea clientului?
- Ce rol are ASF si BNR in educarea si protectia consumatorilor si cum si-l indeplineste?
- Cat de bine stam la alinierea cu standardele europene in materie de legislatie a protectiei consumatorului?
- Consumatorul roman de servicii financiare vs. consumatorul european (cat de bine informati si protejati sunt consumatorii?).