-
Prim-Ministru al Romaniei,
.
-
CEO, Orange Romania
Jean-François Fallacher este CEO al Orange România, liderul pieţei telecom din România, cu peste 10 milioane de clienţi.Înainte de a fi numit în această poziţie, Jean-François a fost CEO al Sofrecom, firmă internaţională de consultanţă membră a Grupului France Telecom - Orange. În timpul mandatului său, Sofrecom a jucat un rol-cheie în dezvoltarea şi lansarea cu succes a operaţiunilor mobile în pieţe emergente şi a contribuit în mod activ la succesul a numeroase servicii de telefonie mobilă inovatoare oferite în ţările în care Grupul Orange era prezent.
Jean-François Fallacher a dobândit o vastă experienţă profesională în diferite poziţii din Grupul Orange. Şi-a început cariera ca Account Director în departamentul B2B, divizia Corporate Sales. Ulteriors-a mutat în Olanda, unde a fost Marketing Manager la Euronet Internet şi apoi Chief Operations Officer la Wanadoo Olanda.Jean-François Fallacher a absolvit École Polytechnique şi École Nationale Supérieure des Télécommunications din Paris. Şi-a continuat studiile cu International Business Development Program la ESSEC Business School. -
Chief Executive Officer, UPC România & UPC Ungaria
.
-
CEO, Vodafone Romania
.
-
Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania
Din octombrie 2013, Ovidiu Ghiman este responsabil de coordonarea tuturor eforturilor şi iniţiativelor comerciale pentru clienţii corporativi ai Telekom Romania.
-
Vicepreşedinte, RCS&RDS
Valentin Popoviciu este membru executiv al Consiliului de Administraţie al Digi Communications N.V., compania-mamă a operatorului de servicii de comunicaţii electronice RCS & RDS, unde deţine, din 2015, funcţia de Vicepreşedinte al Consiliului de Administraţie. Absolvent al Facultăţii de Economie din cadrul Universităţii Tomis din Constanţa, Valentin Popoviciu s-a alăturat companiei RCS & RDS, în 1998, ca Director al Sucursalei din Constanţa a companiei şi a deţinut, până la numirea în Consiliul de Administraţie, funcţia de Business Development Manager (1999-2015).
-
Global Online Business Director, Bitdefender
Mihaela Păun, Global Online Business Director, lucrează pentru Bitdefender din 2002, şi este responsabilă de dezvoltarea afacerilor în segmentul online. Conduce o echipă de aproape 100 de angajaţi, dintre care circa trei sferturi se află la Bucureşti, iar restul se ocupă de implementare în diverse ţări de pe mapamond.
Mihaela Păun administrează un buget de marketing de peste zece milioane de dolari, destinat doar comunicării digitale. Dintre cele peste 150 de ţări în care supervizează activitatea comercială, Statele Unite ale Americii generează circa jumătate din veniturile companiei.
-
Country Manager, foodpanda România
Bălăceanu a fost bursier al Universităţii de Economie şi Finanţe din Sankt Petersburg, Federaţia Rusă, şi al Institutului de Limbă şi Literatură Rusă “A.S. Pushkin” din Moscova. După finalizarea studiilor, a rămas în Federaţia Rusă, unde a pus pe picioare biroul local al uneia dintre cele mai importante companii de brokeraj din Sankt Petersburg.S-a reîntors în România în august 2014, preluând imediat conducerea foodpanda, prezentă astăzi în 13 oraşe importante din ţară, cu peste 450 de restaurante partenere listate pe platformă.Din august 2014, momentul venirii lui Bălăceanu la conducerea foodpanda, platforma a crescut de la 200 de restaurante partenere, la peste 450, plata online cu cardul a crescut de la o rată de utilizare de 8% în 2014, la 15% în 2015, comanda medie a crescut la 15 euro, branduri importante, precum La Mama sau Subway, au fost atrase pe platformă, iar cele mai ambiţioase proiecte ale lui Bălăceanu au fost lansate şi funcţionează deja: serviciul propriu de livrare al platformei şi intrarea pe segmentul comenzilor corporate – meniuri reduse cu până la 50% pentru angajaţii companiilor din Bucureşti.
-
Director Marketing, UPC România
În iunie 2010, Bogdan Bucurei s-a alăturat echipei UPC România, în cadrul diviziei Consumer Product, departamentul de Marketing. În cei peste 5 ani la UPC, Bogdan a ocupat diverse funcţii în zona de dezvoltare a produselor, de la Telephony Manager, la Internet & Telephony Manager şi, din iulie 2011, Director Managementul Produselor pentru segmentul Rezidenţial. Din această funcţie, Bogdan coordonează zona de management şi dezvoltare a tuturor produselor de marketing ale UPC (televiziune, internet, telefonie) cu accent pe managementul şi dezvoltarea unui portofoliu competitiv pentru produsele de televiziune, internet şi telefonie, precum şi pe crearea unei strategii integrate în ceea ce priveşte mix-ul de marketing al celor trei produse.Începând cu 1 august 2015, Bogdan este promovat în funcţia de Director de Marketing, Divizia Rezidenţială şi coordonează întreaga activitate de marketing, în plus faţă de funcţiunile sale anterioare, fiind responsabil şi pentru activităţile de Comunicare & PR, Online şi Cercetare de piaţă & analiza concurenţei.
-
VP, Country Manager, Discovery Europa de Sud-Est
Victoria Davies coordonează operaţiunile Discovery Networks pe 10 pieţe, printre care România, Bulgaria, Serbia, Croaţia şi Slovenia, incluzând activitatea birourilor locale din Bucureşti şi Sofia. De asemenea, Davies supervizează distribuţia regională a canalelor din portofoliul companiei şi vânzările de publicitate, precum şi performanţele unui portofoliu integrat, ce include 15 televiziuni ce oferă conţinut de non-ficţiune, între care Discovery Channel, TLC, Animal Planet, ID Xtra şi Eurosport (ca urmare a preluării de către Discovery a controlului integral al Eurosport în iulie 2015).Până în aprilie 2014, când a fost numită Acting Country Manager pentru Europa de Sud-Est, Davies a ocupat funcţia de Distribution & Commercial Development Director pe Europa de Sud-Est. În această poziţie, a fost managerul biroului Discovery din Sofia şi a fost responsabilă cu dezvoltarea strategică a distribuţiei în regiunea Europa de Sud-Est, inclusiv în Slovenia, Croaţia şi Bulgaria, explorând oportunităţi comerciale în întreaga regiune.
-
Head of Operations al HBO România, Director financiar, HBO România şi HBO Bulgaria
Mădălina Popescu ocupă funcţia de Head of Operations al HBO România şi cea de Director financiar pentru HBO România şi HBO Bulgaria. Din această poziţie a participat activ la proiectele de expansiune teritorială în Europa ale grupului.Mădălina Popescu şi-a început cariera în audit în cadrul companiei Arthur Andersen şi a continuat în domeniu până la ocuparea poziţiei de Manager in Assurance and Advisory Business Services Division la Ernst & Young.
-
Avocat Coordonator, Pachiu şi Asociaţii
Mihaela Cracea este avocat coordonator în cadrul Pachiu şi Asociaţii şi membru al Grupului de Practică Corporate, fiind responsabilă de aria de practică legată de Dreptul Muncii.Mihaela oferă clienţilor asistenţa juridică permanentă în domeniul relaţiilor de muncă, fiind implicată în proiecte de restructurare de personal, de transfer de întreprindere, prin furnizarea de îndrumări şi recomandări către clienţi, prin întocmirea documentaţiei necesare fiecărui proiect, prin asistarea clienţilor în timpul negocierilor şi monitorizarea tuturor aspectelor post-achiziţie în materia relaţiilor de muncă.Mihaela are competenţe şi în domeniile IT, proprietate intelectuală şi protecţia datelor cu caracter personal, gestionând situaţii complexe legate de activitatea clienţilor, precum fluxurile transfrontaliere de date, securitatea datelor, protecţia operelor de creaţie intelectuală şi a datelor cu caracter personal în mediul digital.
-
Tax Manager, Biriş Goran
Sorin este Tax Manager în cadrul departamentului de taxe al Biriş Goran. Cu o experienţă de peste 10 ani în consultanţă fiscală, Sorin s-a specializat în impozitare directă, revizuiri fiscale şi proiecte de due diligence, precum şi în asistenţă în cadrul inspecţiilor fiscale şi în diverse aspecte de impozitare şi de conformitate. A acordat consultanţă unor clienţi din diverse industrii precum IT, FMCG, energie, farma şi real estate.
Sorin este membru activ al Camerei Române de Consultanţilor Fiscali şi membru al Camerei Contabililor Autorizaţi din România. De asemenea, este membru activ al echipei de consultanţi AmCham care asistă Ministerul Finanţelor Publice în modificarea şi modernizarea Codului Fiscal şi a scris numeroase articole pe teme de fiscalitate.
-
Director, Servicii de Consultanţă Fiscală, PwC România
.
-
Business Developer & Co-Founder, GloriaFood
În cariera sa de până acum, Mihai Anghel a pus bazele dezvoltării comerciale pentru câteva proiecte de tip start-up, uneori în cadrul unor corporaţii mai mari, alteori ca initiaţive independente.Cele mai notabile contribuţii includ activităţi de dezvoltare comercială pentru RAV Antivirus (start-up cumpărat de Microsot în 2013), Axigen Mailserver (o alta initiaţivă Gecad Group) şi înfiinţarea unui departament de parteneriate tehnologice pentru producătorul german de soluţii antivirus Avira.Cu o experienţă de peste 15 ani în industria IT&C, Mihai conduce acum operaţiunile comerciale Gloriafood - un start-up cu relevanţă globală înfiinţat la Bucureşti în 2013 care oferă restaurantelor participante o soluţie simplificată şi în mare parte gratuită, pentru gestionarea comenzilor online ăi a bazei proprii de clienţi.
-
Presedinte, ANCOM
Catalin Marinescu este din 2009 presedinte al Autoritatii Nationale pentru administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), pentru un mandat de 6 ani.In perioada 2007 - 2009 a fost Director Adjunct al Centrului de calcul al CGMB, institutie autonoma, în subordinea CGMB, având în coordonare peste 65 specialisti din domeniul IT.Cătălin Marinescu a fost numit în anul 2005 la conducerea IGCTI , după o experienţă de unsprezece ani în cadrul companiei de telefonie fixă Romtelecom.A făcut parte din echipa care a stabilit programul guvernamental pentru IT&C. În anul 1990 se afla la conducerea Centrului seismologic din cadrul Institutului de Geofizică şi Geologie din Bucureşti, iar în 1995 a înfiinţat Fundaţia pentru dezvoltare locală din judeţul său natal, Ialomiţa, unde a avut ocazia de a coordona mai multe proiecte finanţate de Uniunea Europeană.
-
Director, Management Produse si Canale Alternative, BRD Groupe Societe Generale
.
-
CEO, TotalSoft
Liviu Dragan a infiintat si conduce de 20 ani cel mai puternic producator de software pentru business din Romania, compania TotalSoft. Vizionar si carismatic, Dragan este un un model de etica si atitudine, ale carui valori solide si-au pus amprenta pe evolutia sanatoasa si profitabila a companiei.Sustinator al produselor software proprietate intelectuala si al specialistilor romani, Dragan este creatorul a doua dintre cele mai puternice branduri IT romanesti: TotalSoft si Charisma. Cele două marci reprezinta o carte de vizita autentica pentru industria autohtona de software in 29 tari de pe 4 continente.In calitate de membru fondator si de Presedinte al Asociatiei Patronale a Industriei de Software si Servicii (perioada 2005-2011), Liviu s-a implicat activ in promovarea industriei IT romanesti. Este cel care a introdus conceptul de management de proiect in Romania (prin sistemul Primavera) si a contribuit la crearea celei mai mari aplicatii de e-procurement la nivel european (www.e-licitatie.ro).A absolvit Magna Cum Laude secţia Energetica a Universitatii Politehnice Bucuresti, are un MBA obtinut de la ASSEBUS & Washington University si a primit Ordinul National “Pentru Merit” in gradul de Cavaler acordat de Presedintele Romaniei pentru intreaga activitate stiintifica si de cercetare, precum si pentru contributia deosebită la dezvoltarea si promovarea tehnologiei informatiei si comunicatiilor in Romania.
-
CEO si co-fondator, Zitec
Alexandru Lapusan este absolvent al Facultatii de Automatica din cadrul Universitatii Politehnice din Bucuresti, educatie completata de un master in cadrul Academiei de Studii Economice. Acesta s-a angajat inca din timpul facultatii, primul sau job fiind ca dezvoltator web. Alexandru are si implicari in proiecte non profit, cel mai cunoscut fiind Alpinet.org, co-fondat de el in urma cu peste 13 ani.
In iunie 2003 a decis sa urmeze calea antreprenoriatului si a pus bazele companiei de software Zitec, una dintre companiile lidere din industria IT din Romania, specializata in dezvoltarea de produse si aplicatii online complexe. Cu circa 50% din venituri provenite din proiecte externe, dezvoltate in SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Italia sau Danemarca, succesul Zitec este confirmat si de proiectele realizate impreuna cu clienti de top, precum JW Marriott, Mercedes-Benz, Amadeus, eMag, Paravion sau Altex. Zitec actioneaza si ca un incubator tehnologic, furnizand servicii si suport companiilor aflate in primele stadii de dezvoltare. Expertiza tehnologică, dezvoltarea de software şi finanţarea sunt principalele servicii oferite portofoliului actual de companii la care Zitec este actionar: Zipongo.com, HuddleHero.com (San Francisco), VideoPublishing.com (New York) , editura HAC!BD (hacbd.ro).
-
Acţionar, Oliviera.ro
.