Conferinţe
AGENDĂ

Conferinţa ZF Retail 2017

 

Cât potential de creştere mai are consumul, vioara întâi a economiei? 

 

10 mai 2018

 

Hotel Radisson Blu, sala Atlas 1

 

 

Program

 

 

 

09.30 – 10.00 – Primirea invitaţilor

 

10:00 – 10:05 Cuvânt introductiv: Sorin Pislaru, redactor-şef, Ziarul Financiar

 

Moderator:    Cristina Roşca, editor, Ziarul Financiar

 

10.05 – 11.30 – Care sunt direcţiile de dezvoltare ale comerţului modern din România

  • Cum va evolua consumul în acest an? Mai are combustibil pentru a-şi continua galopul?
  • De câte magazine magazine moderne mai este loc pe piaţă şi sub ce formate?
  • Este zona rurală apanajul micilor comercianţi şi va rămâne astfel şi pe viitor?
  • Ce cumpără consumatorul român de pe online? Care sunt categoriile de produse cu cele mai bune vânzări? Cheltuie mai mult în online sau în offline?
  • De ce sunt preţurile din România de multe ori aliniate celor din afară deşi salariul mediu net este la coada Europei?
  • Ce caută consumatorii atunci când merg la cumpărături: preţuri mai mici, apropiere de casă, ofertă de produse?
  • Cum s-a schimbat comportamentul de consum în ultimii ani?

 

Speakeri:

 

  • Bogdan Chiriţoiu, Preşedinte, Consiliul Concurenţei
  • Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour România
  • Georgeta Dinu, Partener, NNDKP
  • Răzvan Botezatu, Head of Commercial Excellence, Coca-Cola HBC România
  • Alexandru Jijian, Presales Team Leader Central & Eastern Europe, SAP Hybris
  • Daniel Gross, Director General, REWE România, Penny Market
  • Ramona Jurubiţă, deputy senior partner KPMG România
  • Romina Ardelean, Consultant, Consumer Panel Services, GfK România
  • Valer Hancaş, director corporate affairs şi comunicare Kaufland România
  • Vassilis Stavrou, CEO, Mega Image

 

 

 

11.30 – 11.45 Pauză de cafea

 

11.45 – 13.00   Comerţul tradiţional - între supravieţuire şi reinventare         

  • Ce reţetă trebuie să aplice micii comercianţi pentru a rezista pe o piaţă tot mai concurenţială?
  • Este francizarea sub umbrela unui brand internaţional o soluţie?
  • Care va fi ponderea comerţ modern – comerţ tradiţional în cinci ani?
  • Care sunt avantajele unei mici afaceri de familie versus un supermarket cu brand internaţional? Dar dezavantajele?
  • Ce pot învăţa micii comercianţi din exemplele din afara ţării?
  • Care sunt cele mai vândute produse din comerţul tradiţional?
  • Care este pentru un furnizor avantajul de a fi prezent în comerţul tradiţional?

 

 

Speakeri:

  • Ionuţ Ilie, director vânzări Unilever
  • Feliciu Paraschiv, proprietar Paco Supermarket
  • Tudor Georgescu, Co-fondator , Biodek
  • Irina Comănescu, director reţea de magazine, Agricola Bacău

 

13.00 – 14.15  Comerţul non-alimentar, perspective de creştere

  • Cum reuşeşte România să atraga numele celor mai mari retaileri de modă?
  • Piaţa de electroIT între offline şi online, între mall şi stradal?
  • Cum s-ar putea reconfigura piaţa de bricolaj şi mobilier în următorii ani?
  • Într-o lume tot mai preocupată de sănătate, care sunt direcţiile de dezvoltare pentru piaţa de echipamente sportive?
  • Ce preferă retailerii: oraşe mari cu putere de cumpărare pe măsură sau centre urbane mai mici dar şi consurenţă mai mică?

 

Speakeri:

  • Raul Filip, Director de achizitii  Altex România
  • Cătălin Roşca, Country Manager C & A
  • Cătălin Pozdarie, director general, Hervis Romania
  • Victor Tighinean, Director General, Ecco Shoes
  • Cornelia Nicolae, Retail Sales Manager Eastern Europe, Stefanel România
  • Alexandru Bratu, country manager, JYSK

 

 

14.15 – 15.00 Prânz şi networking